פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לאגד מס 00351845 מיום 14/10/12 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
זורע מאיר 1 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הבוקר עלה בני על קו 430 בשעה 7:20 לכיוון הטכניון שבחיפה, כיון שבשעה 9:30 היה עליו לעבור מבחן כניסה קובע ללימודים בטכניון לשנת הלימודים הקרובה ( יש צורך בקו נוסף לאחר קו זה ) .
בצומת גולני התקלקל האוטובוס וכל הנוסעים הורדו בהבטחה שתוך מספר דקות יגיע אוטובוס נוסף לאיסוף הנוסעים . חשבנו לתומנו שיגיע אוטובוס ריק אשר יאסוף את כל הנוסעים , אך בפועל הגיע קו 430 שנמצא בסידור הרגיל והוא היה מלא בנוסעים שעלו בטבריה ולכן לא יכל להעלות את נוסעי האטובוס שהתקלקל .

בני חיכה עד 8:50 לאוטובוס נוסף ומשזה בושש לבוא , קרא לנו ואנו הפסקנו את העבודה והסענו אותו ברכבנו הפרטי לטכניון על מנת שלא יפסיד את המבחן וכך כל עתידו יהיה לוט בערפל .

פניתי לפניות הציבור של אגד והוחזרה לי תשובה לקונית מגב' מעיין תנעמי " שקורות תקלות בלתי צפויות והיא תבדוק מדוע הקו שהיה אמור לצאת ב-8:10 מטבריה לא הגיע ו/או לא עצר בתחנה ".

לא היתה התייחסות כלל לכך שבני רכש כרטיס שבו לא השתמש, לא היתה התייחסות לכך שנאלצנו להסיע את בני לטכניון ברכבנו הפרטי, לא היתה התייחסות לכך שנאלצנו להפסיק יום עבודה בשל התקלה באוטובוס ..
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
להשיב את כספי הכרטיס שנרכש ולא נעשה בו שימוש , וכן , לשלם עבור הנסיעה ברכב פרטי מטבריה לטכניון , וכן , עבור יום עבודה שהתבטל . פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אתי שלום. התשובה שקיבלת הינה ראשונית בלבד והנושא נשלח לבדיקה עם מנהלו של הנהג. בגמר טיפולנו בנושא נשיבך ואז גם נשקול בחיוב את בקשתך לפיצוי. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה