פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות תפעול רב קו באגד נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תחנה מרכזית כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשים האחרונים באגד לא נותנים קבלה על הסכום שחוייב ברב קו. אתמול עליתי לאוטבוס 567 מכ"ס לבני ברק והנהג אמר לי שאין לי את הסכום בקוד הנסיעה המתאים למרות שלפי דעתי כן היה צריך להיות עדיין סכום לנסיעה אחת. שילמתי סכום של 41.60 וקיבלתי אישור על טעינה קוד 44 5 ניקובים כאשר בכלל לא מצוין סכום הנסיעה. קבלה על חיוב סכום הנסיעה ויתרת ניקובים לא קיבלתי.
יתכן שגם כספי סוג הנזק :
להטעין סכום כספי ללא התחשבות בקוד הנסיעה ונתינת קבלה על כל חיוב פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יהודה שלום. לתשומת לבך, קבלה ניתנת עבור כל קנייה ב"רב קו", בין אם הינך קונה חופשי חודשי או כרטיסיה ובקבלה זו מצוין לך בדיוק מה טענת. קבלה אינה ניתנת על שימוש שוטף ב"רב קו" אך מתי שתרצה הינך רשאי לבקש מהנהג להוציא לך פירוט של יתרת הנסיעות וכך תוכל לראות בדיוק כמה נסיעות נותרו לך ולתכנן את צעדיך מראש. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה