אי העברת יתרה מחברת "קווים" בעת הנפקה מיותרת של רב-קו חדש ב"אגד" |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הר הצופים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כסטודנט באוניברסיטה העברית, מדי שנה אני רוכש "חופשי שנתי" סטודנטיאלי מחברת אגד. החל מתשע"ב, הזכאות נטענת בכרטיס רב-קו אלקטרוני.
לצד ה"חופשי שנתי" במרחב ירושלים, טענתי את הרב-קו גם בכסף המשמש אותי לנסיעות בגוש-דן, בחברות דן וקווים. את הטעינה ביצעתי בעת נסיעה באוטובוס של קווים.
ב-17.10.2012 הגעתי לסניף אגד בהר הצופים כדי לטעון את הרב קו שלי ב"חופשי שנתי" לשנת תשע"ג.
תחת שיטענו את הכרטיס האישי הקיים בזכאות לשנה זו, נתבשרתי כי מנפיקים עבורי כרטיס חדש וחוסמים את הישן, ללא סיבה. עקב החסימה, לא אוכל עוד להשתמש ביתרת הכסף שבכרטיס הישן. לדברי הפקידים, אין באפשרותם להעביר את היתרה לכרטיס החדש. נאמר לי כי עתה עלי לנסוע לסניף של חברת קווים עם תדפיס שהוצא מן הכרטיס הישן (ובצירוף הכרטיס) המראה כי ישנה יתרה, על מנת שבקווים יטענו בה את החדש. זאת ועוד, פעולה זו אוכל לבצע רק בסניפי חברת קווים, ולא על גבי האוטובוס, ואף לא בדן, הגם שהכסף משמש לנסיעות גם בקוויה.
טרטור מיותר זה לא רק שיגזול ממני זמן רב, אלא שכרגע יתרת הסכום אינה עומדת לרשותי כאשר אני שוהה באזור המרכז. קרי גם על הנסיעה לסניף קווים איאלץ לשלם עתה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
טעינת הזכאויות בכרטיס ה"רב קו" הקיים. במקרה של הנפקת כרטיס חדש - מתן אפשרות לכל חברה להעביר זכאויות של חברות אחרות לכרטיס החדש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|