פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העברת יתרה מחברת "קווים" בעת הנפקה מיותרת של רב-קו חדש ב"אגד" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר הצופים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כסטודנט באוניברסיטה העברית, מדי שנה אני רוכש "חופשי שנתי" סטודנטיאלי מחברת אגד. החל מתשע"ב, הזכאות נטענת בכרטיס רב-קו אלקטרוני.
לצד ה"חופשי שנתי" במרחב ירושלים, טענתי את הרב-קו גם בכסף המשמש אותי לנסיעות בגוש-דן, בחברות דן וקווים. את הטעינה ביצעתי בעת נסיעה באוטובוס של קווים.
ב-17.10.2012 הגעתי לסניף אגד בהר הצופים כדי לטעון את הרב קו שלי ב"חופשי שנתי" לשנת תשע"ג.
תחת שיטענו את הכרטיס האישי הקיים בזכאות לשנה זו, נתבשרתי כי מנפיקים עבורי כרטיס חדש וחוסמים את הישן, ללא סיבה. עקב החסימה, לא אוכל עוד להשתמש ביתרת הכסף שבכרטיס הישן. לדברי הפקידים, אין באפשרותם להעביר את היתרה לכרטיס החדש. נאמר לי כי עתה עלי לנסוע לסניף של חברת קווים עם תדפיס שהוצא מן הכרטיס הישן (ובצירוף הכרטיס) המראה כי ישנה יתרה, על מנת שבקווים יטענו בה את החדש. זאת ועוד, פעולה זו אוכל לבצע רק בסניפי חברת קווים, ולא על גבי האוטובוס, ואף לא בדן, הגם שהכסף משמש לנסיעות גם בקוויה.
טרטור מיותר זה לא רק שיגזול ממני זמן רב, אלא שכרגע יתרת הסכום אינה עומדת לרשותי כאשר אני שוהה באזור המרכז. קרי גם על הנסיעה לסניף קווים איאלץ לשלם עתה.
כספי סוג הנזק :
טעינת הזכאויות בכרטיס ה"רב קו" הקיים. במקרה של הנפקת כרטיס חדש - מתן אפשרות לכל חברה להעביר זכאויות של חברות אחרות לכרטיס החדש. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ארבל שלום. דבריך אכן צודקים וכאשר החל בשימוש בכרטיס ה"רב קו" היתה כוונה מוצהרת של משרד התחבורה ליצור מעין "בנק מרכזי" לכל חברות התחבורה כדי שכל אחת מהחברות תוכל לזכות את כרטיס ה"רב קו" של הנוסע, על כל הכרטיסיות המוטענות בו של כל החברות ולאחר מכן לקבל ממשרד התחבורה את היתרה על הזיכויים של החברות האחרות. "בנק כזה" טרם הוקם ולכן, בינתיים, יכולה כל חברה לזכות רק על החיובים שלה. תגובה:
מדובר במדיניות של משרד התחבורה ויש לפנות אליהם בנושא זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה