|
|
|
|
|
|
איחור אוטובוסים< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
היום 23.10 בבוקר באתי כרגיל לקו 947 מנתניה לחיפה של 7:30. קו זה מוגדר כיוצא מנתניה כך שהוא אמור לצאת בזמן. הוא הגיע עם 10 דקות איחור ועד שהעלה את הנוסעים ויצא היה לו 20 דקות איחור. ובגלל העומס עליו ובתחנות בדרך הגעתי עם כחצי שעה איחור לעבודה. אנשים עובדים סומכים על הדיוק שלכם ופעם אחר פעם אתם מאכזבים...
אוסיף כאן תלונה על לפני כחודש וחצי ביום חמישי בערב ב-6.09 באתי לחזור מהעבודה בקו 947 של 17:40 והוא פשוט לא הגיע בלי שום הודעה מאף אחד... כולנו נאלצנו לחכות חצי שעה לאוטובוס הבא... וזה לצערי ממש לא הפעם הראשונה שזה קורה. בדרך כלל זה קורה בימי ראשון... ואז כמובן שהאוטובוס הבא מפוצץ ואנשים עומדים כי יש עליו כמות כפולה של נוסעים... לפעמים אתם מגזימים!
סה״כ משני המקרים לעיל הפסדתי שעה עבודה ששווה כ-100 ש״ח (מהנדס תוכנה). אני דורש מכם פיצוי הולם ולא סתם כרטיס הלו״ש כמו שאתם רגילים לשלוח כדי להשקיט את המתלוננים!
יונדב אלבז
|
פיצוי כספי / כרטיסי נסיעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
יונדב שלום. הנני מצר על דבריך שכן אנו משתדלים בכל כוחנו לעמוד בלוחות הזמנים אך לצערנו, לעתים, עקב עומסים בכביש מאחרים חלק מהנהגים להגיע בזמן לנסיעות הבאות ומבדיקה שערכנו עולה כי ב-23.10.12 איחר הנהג במספר דקות מנסיעתו הקודמת. אשר ל-6.9.12, מבדיקה שערכתי עולה כי קו 947 של 1740 מחיפה יצא בדיוק בזמן מתחנת חוף הכרמל וכך רואים גם במערכת הלווינית. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|