פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות ברב הקו ותשלומים מיותרים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עד השנה הייתי סטודנט,ביום שני ה-15 לאוקטובר הסתיים החופשי שנתי שלי והטענתי אותו אצל הנהג ל15 נסיעות. אך מיום לאחר מכך אינני מצליח להשתמש ברב קו ונאלץ לשלם מחדש סכום של ששה שקלים ושישים אגורות לנסיעה. כיוון שאני בן אדם עמוס אינני מספיק להגיע לתחנה המרכזית גם לשנות לסטטוס הרגיל וכן גם לקבל זיכוי.
יש ברשותי את הקבלה על קניית הכרטיסיה וכן את הנסיעות הבודדות
אודה לתשובה מהירה
זיכוי על מה שנקנה כדי שאוכל לקנות חופשי חודשי פעם אחת במחיר זול יותר פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ניצן שלום. ניסיתי להשיגך טלפונית ללא הצלחה אך על כל פנים ב-15.10.12פקע תוקפו של ה"רב קו" סטודנט והוא הפך להיות "רב קו" רגיל ולכן גם לא ניתן להטעין עליו כרטיסיות בהנחב של סטודנטים כרטיסיה של 15 נסיעות היא כרטיסיה בהנחה של 33. על כן, אם עודך סטודנט, אנא גש מהר לאחת מעמדות הרב קו הפרושות בירושלים ועדכן את הסטטוס ואז תוכל להשתמש בכרטיסיות שבהנחה. תגובה:
באם אינך סטודנט עוד, תוכל להטעין על ה"רב קו" רק כרטיסיות רגילות ואם אינך מצליח יתכן ויש בעיה בכרטיס עצמו. לכן, בכל מקרה, צריך לגשת לאחת מעמדות ה"רב קו" כדי לבדוק את העניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה