פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 940 של 7:15 לחיפה לא הגיע! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

היום בבוקר 04.11.2012, רציתי לסוע מירושלים לחיפה-חוף הכרמל.

התכוונתי לסוע בקו של 07:15, לכן עמדתי ליד הרציף בסביבות השעה 7:00 כדי להבטחח לי מקום ישיבה, כי בדרך כלל אוטובוס זה מפוצץ בימי ראשון בבוקר...
להפתעתינו כבר היה 7:15 ולא הגיע שום אוטובוס...

קצת אחרי 7:20 נכנס לרציף קו 960 שיצא ב-7:30 כמתוכנן, ועדיין לא נראה באופק שום 940...
בשעה 7:35 נכנס עוד 960 שיצא ב7:45 כמתוכנן... ( אגב שני ה-960 היו מפוצצים עם אנשים עומדים ועדיין היו אנשים שלא יכלו לעלות עליהים... )

ועדיין שום סימן של ה-940 של 7:15...
רק לקראת 8:00 נכנס 940... לא מפתיע זהו הקו של שעה 8:00 שיצא עם כמה דקות איחור...

לאן נעלם ה-940 של 7:15? אף אחד לא יודע, אף אחד לא טרח להסביר למה הוא לא הגיע...
פשוט בזבזתם שלושת רבעי שעה של כמות לא מבוטלת של אנשים,
ובנוסף גרמתם עוגמת נפש לא קטנה לכולנו שהיינו צריכים לעמוד שעה בצפיפות של הרציף עם הזיהום של כל האוטובוסים...

בקיצור, אתם ממש הגזמתם!
אני מקווה מאוד לקבל מכם פיצוי הולם על מה שקרה בבוקר!

יונדב אלבז
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יונדב שלום. מבדיקה שערכתי עולה כי האוטובוס שאמור היה לבצע את הנסיעה של 715 נתקע בדרך עקב תקלה בלתי צפויה ולכן הוכנס למוסך לטיפול. היות ומדובר בבוקר יום א', כל הרכבים שלנו היו בנסיעות ולכן לא יכלו הסדרנים למצוא רכב חלופי שיצא במקומו. תגובה:
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך עקב כח עליון ובלתי צפוי זה והנני מתכוון לשלוח לביתך מכתב עם שובר זיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה