פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ומה קורה שהרב קו מתקלקל?? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר נסעתי לעבודה בקו 12, כרגיל. כרגיל, "ניקבתי" את הכרטיסיה של הרב קו, ירדתי מהאוטובוס הראשון, והמתנתי לאוטובוס השני שיקח אותי לעבודה.

אך כאשר באתי לעלות לאוטובוס, נדהמתי לחטוף צעקות מההנהג, שצעק לי שלא שילמתי. הסברתי לי שאני במעבר, ולא קיים ולא נברא שאני לא אשלם. אך כאשר הוא הכניס את הרב קו - זו הראה כאילו אין לי נסיעות כלל. הוא המשיך לצעוק אלי (שאני שקרנית וגנבת), עד שנוסע אחר נחמד אישר כי אכן נסעתי לפני ממש מספר דקות בקו 12 יחד איתו.

וזהו עד ששבתי הביתה, גם כן (לצערי) עם המונופול ששמו אגד. שוב עליתי לאוטובוס - ושוב אותו סיפור. אין לי נסיעות ברב קו. ולא יעזור כלום שהראתי לנהג את הקבלה שמראה שקניתי כרטיסיה רק ביום רביעי הקודם - כנראה שהספקתי מיום רביעי ועד יום ראשון בבוקר להשתמש ב10 נסיעות! גם הוא טען שאני ככל הנראה משקרת (!!!!) והמחשב תמיד צודק.

אז אני נאלצתי לשלם על עוד כרטיסיה שלמה, ועשיתי את דרכי אל התחנה המרכזית לנסות לקבל את כספי חזרה.

בתחנה המרכזית, הדבר היה כך:
1) קודם המתנתי בתור אחד. אחרי ההמתנה, נאמר לי שאני בעצם צריכה לחכות בתור אחר.
2) בתור השני, המתינו עוד כמאה איש. לקחתי מספר - שעמדו על 500 ומשהו. אני קיבלתי מספר 725. ובכל זאת, שעתיים. זה בקושי זז.
3) עברתי לתור שלישי. בתור הזה נאמר לי שכדאי לי לעלות לקומה חמישית, למשרדי אגד, אבל גם כך זה לא יעזור - אני אצטרך לחכות לתור מספר 2.
4) עליתי לקומה החמישית, ושם טענו שמכיוון שתקרית זה אירע היום, אין להם מה לעשות בנידון. הם חייבים לחכות עד השנהג "יפרוק" את הנסיעות שלו מהיום...וזה יכול לקחת עד שלושה ימים. בינתיים, הבן אדם היחידי שיכול לטפל בי נוסע לחופש שלושה שבועות, ולא יחזור עד ה25 לנובמבר.

וזה כל הסיפור. רימו אותי, בזבזו לי 3 שעות, והנושא שלי יטופל (אולי) רק בעוד חודש. וכל זה, כי אני "שקרנית" והם לא מאמינים לי שנעלמו לי שבעה ניקובים.

כל כך נמאס לי מאגד. זה באמת עובר כל גבול. אז תגידי, יש מה לעשות??

עגמת נפש, זמן, עלבון סוג הנזק :
אני כולה רוצה את כספי חזרה. ואולי נסיעה על הזמן שהתבזבז לי בלחכות שם! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
חנה שלום. בדקתי את כרטיס ה"רב קו" שלך וראשית, הנהג של קו 12 עמו נסעת חייב את הכרטיס כהלכה ושנית, 7 הנסיעות עליהן הינך מדברת עדיין מצויות על הכרטיס ולא נמחקו כלל. לפיכך, כנראה שמדובר בבעיה בכרטיס ה"רב קו" עצמו ולא בפעולה לא נכונה של הנהג. תגובה:
לצערי, איני יכול לזכותך אותך על 7 הנסיעות שנותרו שכן כרטיס ה"רב קו" נשאר בידך ולאנתת אותו בעמדת ה"רב קו". אותו יום שהגעת אכן היו תורים ארוכים שכן סטודנטים רבים הגיעו להנפיק רב קו שנתי לסטודנט אך בד"כ התור במקום סביר והינך יכולה לגשת אליהם,לפתוח תלונה והזיכוי ישלח אליך בזמן הקצר האפשרי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה