פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתייחסים לתלונות פה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התלוננתי פה על פקידה של אגד שלא הסכימה לזכות אותי על רב קו שהיה בכרטיס תקול. התלונה פה -

http://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=173&compID=76573&PageCurr=4&numOfRow=1&

תוך כמה ימים התקשר אלי מישהו מאגד, אמר לי שזה באמת חמור ובלה בלה בלה, ותכלס, כדי לזכות אותי הוא צריך אישור מהמנהל.

וזהו! מאז, במשך כבר כמה חודשים, שתיקה מוחלטת.

אגד: לא יודע למה זה לא ברור לכם, אבל אני לא הולך לוותר על הכסף שלי!
כספי סוג הנזק :
זיכוי על החופשי-חודשי שהיה טעון שם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יאיר שלום. ראשית, ברצוני לציין כי עובדת ה"רב קו" עליה התלוננת בשעתו זומנה לבירור אצל הממונה על המשמעת וטופלה בהתאם.
כמו כן, כדי לבדוק את טענתך על הזיכוי שלא הגיע אני זקוק למס' ת"ז שלך ולצערי לא היית זמין טלפונית. אנא התקשר לטלפון שהשארתי לך במענה הקולי ועדכן אותנו בכל או שלח לנו מייל דרך אתר האינטרנט של "אגד" ונבדוק את הנושא.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה