פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוד אוטובוס שמאחר... נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

אתמול בבוקר, יום שני ה-10 לדצמבר 2012, באתי לתחנה המרכזית בירושלים בשעה 7:00 בכוונה לעלות על קו 940 לחיפה בשעה 07:15. כולנו מחכים ברציף והאוטובוס לא מגיע... כבר 07:25 ואין אוטובוס...
אני הולך לשאול מישהו מאגד מה קורה עם האוטובוס שלנו והוא עונה לי: "תחפש את הסדרן, הוא פה איפשהו..."
למה הוא לא טורח לבוא לרציף להודיע שיש בעיה?

פתאום מגיע אוטובוס, אבל לצערנו זהו קו 960... הנהג אומר שכנראה היה פנצ'ר לקו 940... (איפה הסדרן???). הוא יוצא בזמן ב07:30.

סוף סוף מגיע 940 ויוצא עם 20 דקות איחור...

עוד בוקר שקמתי בו מוקדם להגיע לחיפה בשעה סבירה ואגד בזבזו לי 20 דקות... לפחות תודיעו אם כבר אתם יודעים שיש בעיה? עולה לכם כסף להודיע מה קורה לעשרות אנשים שמחכים סתם ???

ואני חייב להגיד שזה לא פעם ראשונה,אפילו לא שניה או שלישית שזה קורה לי באותו הקו !!!

אני מקווה מאוד שתפצו אותי כראוי על בזבוז הזמן ועל העוגמת נפש לחכות ברציף אוטובוס בלי לדעת מתי הוא יגיע!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יונדב שלום. הנני מצר על דבריך. עמידה בלוחות הזמנים הינה מחויבות מרכזית שלנו אך לעתים יכולות לקרות תקלות ולכן המקרה המוזכר בפנייתך יתוחקר ואנו נעדכנך בנושא. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה