פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוד תקלה באוטובוס... נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

כבר המון זמן שלא היתה לי תקלה באגד... בדיוק 3 ימים...

היום 13.12 יום חמישי, יצאתי מוקדם מהרגיל מהעבודה כי מיהרתי לנתניה. כיוונתי לקו 947 מחיפה לנתניה של 15:45 כדי להגיע ב16:30 לנתניה.

האוטובוס מתחיל לסוע ואחרי כמה דקות מתחיל לרדת גשם... לא במיוחד מפתיע באמצע החורף... ופתאום האוטובוס עוצר בצידי הכביש... לא ברור מה קורה... פתאום חוזר לסוע כדקה ושוב עוצר...

מה קרה? הווישרים לא עובדים... כל הכבוד לאגד שלא בודק את הציוד שלו! כל נהג שמכבד את עצמו בודק ווישרים בחורף, מסתבר שנהגי אגד לא!

בנוסף הנהג לא מצא מקום יותר בטיחותי לעצור מאשר על גשר כאשר לצידנו חולפות משאיות כבדות בשיא המהירות...

נו לפחות ציפינו שישלחו אוטובוס חילופי? אבל גם זה לא, פשוט נחכה שאוטובוס יבוא ונסמן לו לעצור באמצע כביש מהיר. אין לאגד כלי תקשורת עם הנהגים שלהם??? איזה ארגון מדהים!!!

לאחר כ-45 דקות כבר נמאס לי לחכות באוטובוס אז אני יורד החוצה עם עוד כמה אנשים. בחרתי את הזמן המתאים בדיוק מגיע 947 אחר שעוצר לאסוף אותנו. אבל הוא די מלא, אז אפילו לא חצי מהנוסעים יכולים לעלות אליו... השאר יצטרכו לחכות לאוטובוס הבא שיהיה מוכן לעצור...

בקיצור, עוד יום שבזבזתם לי 45 דקות במיוחד ביום שמיהרתי והייתי צריך להגיע מוקדם לנתניה... ממש אי אפשר לסמוך עליכם. פשוט נמאס!

אני מקווה מאוד שתפצו אותי באופן הולם על הבזבוז זמן האדיר הזה ועל הסכנה לעמוד בצידי כביש מהיר כשלושת רבעי שעה!
הכנסה לסכנה סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יונדב שלום. ראשית, תוכל תמיד לפנות אלינו באופן ישיר דרך אתר האינטרנט שלנו ונטפל במלוא היחס בכל פניה שלך. לעצם העניין, תקלות אכן יכולות לקרות ואנו נבדוק את הנושא. שים לב שבמקרה של תקלה צריך הנהג לדאוג להעלות את הנוסעים לרכבים חלופיים שכן לא תמיד ניתן לשלוח רכב חלופי במקום ובפרט לא בשעות השיא. תגובה:
איני מקבל את דבריך כאילו תקלות הינן דבר תדיר אצלנו. "אגד" מפעילה רבבות נסיעות ביום ומס' התקלות הינו קטן מאוד ביחס לכמות הגדולה. מאידך, אין אנו חפים משגיאות ולכן הנושא יבדק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה