פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי לא הולם ומביש!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פנייה מספר 315077
לפני כחודשיים חיכיתי לאוטובוס מספר 468 מכיוון בסיס נחשונים לכיוון יהוד,והתברר לי שהאוטובוס נתקע .
באותו יום (לאחר שהגעתי בטרמפים ליהוד) חיכיתי עם אימי לאוטובוס מספר 468 לכיוון בית אריה-עופרים . באופן מפתיע מאוד-גם הוא לא הגיע ("נתקע").
אוטובוס זה אמור לצאת באופן סדיר בסה"כ 4 פעמים ביום, וגם בזה קשה לעמוד .

היה עליי ועל אימי או לחכות 3 שעות לקו הבא (שמי יודע אם הוא גם לא יתקע.) או לנסוע בקו חלופי לצומת בדק ומשם לנסוע בטרמפים, אך גם את זה לא יכלתי לעשות מכיוון שאני לובשת מדים , וכידוע אסור ללובשי מדים לתפוס טרמפים . אז אימי חיכיתה איתי כשעה וחצי עד שמצאנו דרך חלופית .

לאחר כחודשיים קיבלתי תגובה על המכתב והטלפונים הרבים שעשיתי לחברת אגד, ולמכתב מצורף "פיצוי" מביש ולא הולם של נסיעה חד פעמית,הלוך ושוב בקו 468 .
מה יש לי בתור לובשת מדים,שלא משלמת נסיעות,לעשות עם נסיעה חד פעמית שרשומה על שמי !?

פיצוי זה הוא מביש ומשקף את יחסה של אגד לציבור נוסעיה !!! אבקש תגובתכם בהקדם לפני נקיטת אמצעים משפטיים .
ביזבוז זמן סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
שיר שלום. הנני מצר מאוד על אשר קרה אותו יום אך לתשומת לבך, קו 468 הינו קו ממוגן ירי ורכבים כאלה נוטים להתקלקל יותר מהרגיל. היות ומס' הרכבים ממוגני הירי העומד לרשותנו הינו מוגבל, קשה מאוד למצוא רכב חלופי במקרה של תקלה שכן אסור להוציא רכב שאינו ממוגן. לפיכך, היות ושתי הנסיעות היו אמורות להיות מבוצעות ע"י אותו רכב, לא ניתן היה למצוא רכב חלופי שכן כל הרכבים הממוגנים היו בנסיעות. תגובה:
את כרטיס הנסיעה שנתנו לך תוכלי לתת גם לאמך או למישהו מבני ביתך לשימושם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה