|
|
|
|
|
|
בעיה ישנה שלא נפתרה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים טענתם שפניתם אלי בקשר לרב קו.סיפור המקרה הוא כך שעד השנה הייתי סטודנט ולכן קניתי את החופשי שנתי השנה אינני אבל ביום שפג התוקף הטענתי כרטיסיה של 15 נסיעות והתברר שבגלל שאינני סטודנט אינני יכול להשתמש ברב קו. בסופו של דבר החלפתי את כרטיס הרב קו הרגיל ובתחנה המרכזית לקחו לי את הרב קו הישן ומאז לא שמעתי מכם
אם אם אתם מתקשרים אנא השאירו הודעה. נשארו לי עוד 13 ניקובים ברב קו הישן שלא אצלי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|