פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רב קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
רכשתי כרטיסיה מנס ציונה לגבעת שמואל.
בפעם השנייה שנסעתי מגבעת שמואל לנס ציונה גיליתי לתדהמתי שכל הכרטיסייה נגמרה.
מסתבר שכאשר אני נוסע באזור ת"א באגד חויבתי כאליו נסעתי לשפלה.
אגד לא מנפיקה קבלה על הכסף שהיא גובה כל פעם שהיא מחייבת אותך (בניגוד לחברות אוטובוסים אחרות), כך שלא יכולתי לדעת במה חויבתי.
החיוב אוטומטי. מאז ששמתי לב לכך אני מתריע בפני הנהג. הוא נאלץ לבטל את החיוב לנס ציונה ולגבות חיוב רגיל בת"א.

האם אני צריך לשבת לנהג על הראש כל פעם שאני עולה לאוטובוס ולבדוק שהוא מחייב את החיוב הנכון?
ומה עם הכרטיסיה שקניתי והפסדתי בגלל הגביה הלא נכונה?
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
זאב שלום. בהמשך לשיחתנו הטלפונית כרטיסך נבדק ובעקבות החיובים המיותרים אנו שולחים לכתובתך שובר זיכוי, כפי שסוכם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה