פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רב קו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

זהו סיפור ארוך מתיש ולא הוגן, עשרות שעות במייל ובדרכים ביזבזתי, התכתבויות עם המועצה הישראלית לצרכנות, מכתבים לאגד, ואני לא מאמין שאני כותב עתה שוב פעם את כל הסיפור גם אליכם....

לפני כחצי שנה הרב קו שלי לפתע לעבוד, אמרו לי ללכת לעמדה של רב קו, בעמדה שכזו נאמר לי שצריך ללכת לתחנה מרכזית בי-ם ושם יטפלו בכך, הגעתי לתחנה , לקחתי מספר המתנתי בתור, אני בדרך כלל לא מסתובב בתחנה ובטח שלעמוד בתור שם , בתחנה המרכזית המייועדת לכולם זהו לא דבר קל ....

כהגיע תורי הסברתי את בעייתי, לא שהיחס היה מי יודע מה, לקחו את הכרטיס למכשיר שאמור לבדוק כמה ניקובים יש עליו, אך גם המכשיר לא הצליח לשחזר את הניקובים....

אני לא עשיתי שום שימוש לא רואי בכרטיס , והכרטיס גם כלל לא פגום מבחוץ, מה שאושר שם, הסבירו לי שצריך לשלוח את הכרטיס למוקד המרכזי.

טוב, אני מוציא את הת.ז. האירופאי שעל פיו הונפק לי הרב קו והם מגיבים שזה לא טוב מכיוון שאין לי ת.ז. ישראלי , צריך לחזור לשם עם פספורט, ..... אלוקים יודע למה ת.ז. שעל פיה הונפק הרב קו איננה מספקת... שוב ללכת שוב לחזור והפעם עפ פספורט.

בינתיים נאבדו לי כל הניקובים נאלצתי לקנות כרטיס רב קו נוסף אנונימי, ולטעון אותו מחדש, מכיוון שלא ידעתי מתי אקבל את הרב קו האישי שלי הישן נאלצתי לא להטעינו יותר מידי בכריטסייות חדשות שמא אקבל בקרוב את הרב קו הישן.

אני מחכה חודש וחצי לאחר האירוע ועדיין לא מקבל תגובה.

פונה לאגד לא מקבל תגובה.

נכנס לאתר רב קו ומגלה שאין באתר אופצייה של יצירת קשר.

בינתיים תקופה שאני משלם מחיר מלא על ניקובים , מחכה בקוצר רוח לרב קו הישן האישי עם כל הניקובים שעליו...

מבזבז שעות לפנייה לאגד או לכל מי שיכול לעזור לי...

ושוב אובדן הכסף....הרב, והזמן הרב, והעוגמת נפש המייותרת והטיפשית ללא שום צדק, הרב קו הישן נלקח פרטים מלאים עלי נלקחו עם צילום פספורט ושום דבר לא קורה.

החלטתי אחר חודשים לפנות למועצה הישראלית לצרכנות.

אחר חודשים הזכרתי למועצה את התלונה, הם התחילו לקדם הטיפול בעניין, והם מודיעים לאגד שמדובר בסוג תלונה חדשה ומבקשים לשמוע את עמדת אגד בנושא.

אחר כך כשאני מראה להם שאגד מתעלמת הם כותבים לאגד שכנראה המתלונן צודק וניאלץ למצות את הזכויות בבית משפט של המועצה הישראלית לצרכנות...

שוב אני מזכיר (אצרף את כל ההתכתבות אם תירצו) והם כותבים לאגד שתינתן לאגד ארכה אחת ואז...

שוב אני מזכיר למועצה אחר החג סוכות והם משום מה מחליטים לתת למועצה אורכה שנייה...

אגד שלחה לי מכתב ובו היא כותבת ברוב חוצפה כדלהלן, דף מקושקש (יש בידי את המקור) שבו הם מחקו אם משפחתי שנכתב פעמיים... "נבדקה תלומתך על אובדן כרטיס הוחלט לזכות בסכום של 5.30 את הזיכוי ניתן לקבל בקופות של אגד אנא הצטייד בת.ז.ז ובכרטיס חכם".

את המילים "בקופות" הם כתבו על קישקוש על הדף שלפניו היה כתוב "בעמדות השירות" , כלומר אגד מספרת לי שאני מלין על אובדן כרטיס , בעוד שהם גרמו לו להיאבד, על כרטיס שהיו לי בו המון ניקובים בשווי רב מאד, אחר פעמיים שהלכתי לתחנה מרכזית, אחר חודשים של בזבוז כסף ועגמת נפש, התעלמות , אני מקבל דף מקושקש שבו אני רק יכול ללכת לקבל זיכוי בתחנה המרכזית שלשם לבד הניקוב יעלה לי כמעט 7 ש"י הלוך ללא חזור, והזיכוי עומד על 5.30 ש"ח.

אין גבול לחוצה, אני דורש מאגד פיצוי גבוה ומלא , אנא עיזרו לי בכך.

כל הפרטים כל ההתכתבויות שמורות אצלי.

כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
בנימין שלום. מאוד רציתי לבדוק את הפניה שלך אך לא ציינת צס' ת"ז, מס' רב קו או מס' פניה אצלנו. לפיכך הנני מנסה להשיגך טלפונית כבר יומיים אך לצערי אינך זמין. תגובה:
כדי שאוכל לבדוק את טענותיך נא עדכן אותנו באחד הפרטים שציינתי. הינך מוזמן להתקשר למוקד פניות הציבור בטלפון 03-9142010 כל יום בין 1000 ל-1400 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה