פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס של אגד שאיחר לנו בכמעט שעתיים ! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני ובעלי היינו צריכים לסוע מצפת לירושלים ביום חמישי בתאריך 17.11.13 באוטובוס של השעה 20:00.
חכנו בתחנה השלישית עד 20:30 ולא הגיע שום אוטובוס התקשרנו לאגד והם אמרו שיש תקלה ועכשיו הם מוציאים 2 אוטובוסים שתוך כמה דקות יהיו אצלנו.
המשכנו לחכות בקור המקפיא של צפת עד 21:00 וכמובן ששום אוטובוס לא הגיע .
התקשרנו שוב לאגד והם אמרו ששוב יש תקלה וב21:10 האוטובסים יצאו.
חכנו שעה נחכה עוד 10 דקות .
מגיע השעה 21:20 ושום אוטובוס לא מגיע!!!!!!
אנחנו מתקשרים בכעס נוראי שוב לאגד והם אומרים שהם לא יודעים מה לעשות יש תקלה שנחכה.
חשבנו לחזור הביתה אבל היינו חייבים להגיע לירושלים .
הבעיה היתה שיצאנו באוטובוס של 20:00 כדי להגיע לירושלים ולהספיק לרכבת שתיקח אותנו לאזור בירושלים שלשם היינו צריכים להגיע ולשם אין תחנה לקו 982!
וכבר לא היה אוטבוסים ! ולא רכבת !
בסוף הגיע האוטובוס ב21:45 ! כמעט שעתיים אנחנו מחכים לו בחוץ רועדים מקור!!!!!
זה פשוט מחדל!
הגענו לירושלים באזור 2 בלילה והיינו צריכים לקחת מונית שעלתה לנו 50 שקל!
בנוסף להוצאות הנסיעה היינו צריכים להוציא עוד 50 שקל בגלל מחדל שלכם !

לנהג לא היה שום תירוץ על מה העיכוב.
והמון אנשים כבר התייאשו והיינו מספר מועט מאוד של אנשים באוטובוס.


מיותר לציין שהיתה לנו עוגמת נפש ענקית ! בלתי ניתנת לתיאור.
ואנחנו כמובן דורשים פיצוי על העוגמת נפש.
שלי ושל בעלי.
אנחנו רצינו לפנות למשרד התחבורה אבל החלטנו קודם כל לפנות לאגד ובמידה ולא תיהיה הענות בהתאם נפנה הלאה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
רעות ויאיר שלום. עמידה בלוחות הזמנים היא מחויבות מרכזית שלנו לנוסעים אך לעתים ישנן תקלות לא צפויות.כפי שכתבנו לכם ישירות בדוא"ל, העניין הועבר לבדיקת הגורמים הממונים ואנו נעדכן אתכם בגמר בדיקתנו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה