פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי כספי - תלונה מס'3 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/11/2012 הגיעה נשלחה לחברת אגד התלונה הבאה:

"לפני כחודש הגעתי למשרדי אגד בקניון שער ראשון והגשתי תלונה על כך שנהג מסויים הטעין לי בכרטיס הרב קו שלי כרטיסייה לא נכונה עם קוד אזורי אחר מזה שביקשתי בעקבות זאת בוטל כרטיס הרב קו שלי לפי בקשת מנהל המשרד והונפק כרטיס חדש בהסכמתי כמובן , הובטח לי שאקבל זיכוי כספי מלא בעבור הכרטיסייה שהוטענה בכרטיס הקודם אך עד עכשיו לא קיבלתי שום זיכוי ואף אחד מהחברה או מטעמה לא יצר איתי קשר בשום צורה שהיא.
מספר התלונה שהוגשה אז: 133621
מס׳ כרטיס: 40840365
אבקש תגובה מסודר מהחברה וכמובן את הזיכוי הכספי שהובטח לי."

ובתאריך 29/11/2012 08:31 , התקבלה התגובה הבאה:

"שם ותפקיד: ירון שקלאר נציב פניות הציבור
ויסאם שלום. בכל חודש מתקבלות כ-7000 תלונות על תקלות, אובדנים או טעויות בכרטיסי ה"רב קו" ולכן זמן הטיפול בתלונות מתארך וכעת אנו מוציאים את הזיכויים על התלונות שנפתחו בחודש אוגוסט. תגובה:
אנו עושים כל שביכולתנו לזרז את הטיפול בכל הפניות אך יש להמתין בסבלנות עוד מס' שבועות, עד שנגיע לתלונות של חודש אוקטובר."

כיום אנחנו נמצאים בתאריך 25.02.2013 יותר מ-3 חודשים ממועד התגובה האחרונה שהתקבלה מהחברה ויותר מ-6 חודשים ממועד הגשת התלונה הראשוה במשרדי החברה בקניון שער ראשון בעיר ראשון לציון, מאז התגובה האחרונה ונכון לעכשיו לא קיבלתי זיכוי בעבור הטעות שהנהג של חברת אגד עשה ולא קיבלתי שום התייחסות רצינית בעניין.
אבקש לטפל בעניין זה באופן מיידי!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ויסאם שלום. הנני מצר על הזמן הרב שעבר מאז פנייתך אך לצערנו אכן ישנן פניות רבות לזיכויי ה"רב קו". על כל פנים, אנו מוציאים היום את הזיכוי ושולחים אותו לביתך. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה