|
|
|
|
|
|
אי הגעה של קו 142 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון (28/2/2013) והיום (3/3/2013) קו 142 היוצא מהטכניון לכיוון מרכזית המפרץ לא הגיע בשעה 14:30 (אשתי חכתה לפחות רבע שעה בתחנה הקרובה לשער נשר). יש לציין שזה אוטובוס המגיע פעם בשעה וכמו כן שזו תקופת בחינות ויש פחות נוסעים אולם עדיין לפי האתר של אגד האוטובוס אמור להגיע כרגיל.
|
עמידה בלו"ז המתוכנן והוספת יכולת מעקב אחרי זמני הגעה של אוטובוסים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
יוסי שלום. עמידה בלוחות הזמנים הינה מחויבות מרכזית של "אגד" ללקוחותיה ואנו נבדוק את הנושא היטב אך אכן, כפי שציינת, עקב העובדה שמדובר היה בימי חופש וכמות הנוסעים היתה קטנה מהרגיל, צומצמו הנסיעות. |
תגובה: |
מכתב עם פיצוי בשווי כרטיסיה ישלח לביתך |
פתרון: |
|
|
|