פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע ביותר< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אגד שלום!



ברך כלל אני לא מהנשים ששומעים אותן, לא קופצת להתלונן על כל דבר.

אבל המקרה הבא חריג ביותר ומחייב את התייחסותכם המיידית!



אתמול, יור שלישי 5.3.13 עליתי בת.מ. נתניה בקו 947 בשעה 10:00 שיצא מחיפה ב9:10.

ישבתי מאחורי הנהג ולא יכולתי שלא לשמוע את השיחה הצועקת שלו עם חברו שנסב על הרצח המחריד בחיפה.

כל אחד נתן רעיון כיד הדמיון המופרע למה ואיך כדאי לרצוח את הנשים כי כולן בוגדות. ישבתי וקשה לתאר את תחושת ההשפלה שעברה עלי. בלעתי ושתקתי.

אחרי שכנראה דיברו מספיק על רעיונות מזוויעים איך להרוג את כל הנשים, עברו הנהג וחברו לדבר על הדתיים שצריך "לגמור איתם פעם אחת ולתמיד", "להשליך את כולם לים", יועד כהנה וכהנה תיאורים שממש השחירו את פני ואת החמצן הדל באוטובוס.

כמחנכת שגידלה שני דורות על אהבת הזולת באשר הוא, על סובלנות ואמפתיה הדדית קשה היה לי להמשיך לשמוע את השיחה המצמררת הזו ושקלתי לרדת מהאוטובוס מיידית.

חשבתי מה אני הייתי אומרת לתלמידיי לו נתקלו בכזה מקרה והחלטתי להשאר ולהעיר בעדינות.

"סליחה, אבל אני מוכרחה לשמוע את כל השנאה הזאת?"

ממש לא ציפיתי להתקפה שקיבלתי אחרי הערה נימוסית ושקטה.

"סתמי חצופה" "מה היא חושבת זאתי" "הדתיים המלוכלכים האלה גם יגידו לנו מה לעשות", "לא מספיק שהם לא עובדים הם גם מביאים מלא ילדים שיאכלו לנו את המשכורת" לא הולכים לצבא ועוד ביטויים שקשה לי לחזור עליהם.

אני, אמא מבוגרת ששלושת בניה היו ועדיין לוחמים בצבא, שרק בן אחד לא התקבל לסיירת ועכשיו הוא מ"כ בחי"ר, אני מחנכת שעברו בכיתתי שתי דורות של בני ההמשך של המדינה, שחברת כנסת מכהנת עברה תחת ידי, אינספור קצינים ולוחמים מהשורה הראשונה, אינספור עתונאים ואנשי תקשורת מהמשפיעים במדינה, יושבת באוטובוס בישראל ושומעת כאלה ביזיונות??

כשחברותי שמעו את הסיפור ביקשו לדבר עם תלמידינו עיתונאים ואנשי ציבור אבל אני מקווה שכחברת תחבורה שמכבדת את עצמה תראו לי באמת שאין צורך לפנות אליכם דרך התקשורת.

אציין שהנהג סירב לומר לי את שמו.

נעמי בקוש 050-8731497
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
נעמי שלום. הזדעזעתי מאוד לקרוא את תלונתך. המקרה אותו הינך מתארת רחוק ביותר ממה שאנו ב"אגד" מאמינים בו והפוך לחלוטין להדרכה שאנו מתדרכים את נהגינו להתנהגות נאותה, נימוסים וכיבוד כל נוסע באשר הוא. מבחינת "אגד" התנהגות כזו הינה בלתי נסבלת לחלוטין. אין לי אלא להתנצל בפנייך על אי הנעימות שנגרמה לך. תגובה:
את תלונתך העברתי אל ועדת הפיקוח, שהינה הגוף המשמעתי העליון ב"אגד". הנהג עליו התלוננת יזומן לבירור בועדה זו ואם יתחוור לנו כי אכן נהג בניגוד לנהלי "אגד" הוא יוענש במלוא חומרת הדין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה