פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת שרות לא מוצדקת נושא התלונה:
שמעוני עזריאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ששי 15.3.13 הגעתי מהעיר בנסיעה האחרונה של הרכבת הקלה להר הרצל זמן קצר לאחר שעה 1600. חכיתי יחד עם נוסעים רבים לאוטובוס ושום אוטובוס לא הגיע לאסוף נוסעים (הקוים 13 20 24 ו-27). בדיעבד התברר לי כי גם לאחר חצי שעה ומאוחר יותר לא הגיעו אוטובוסים לתחנת הרכבת הקלה בהר הרצל. פשוט מאוד מישהו החליט שאין שרות לנוסעים שמגיעים ברכבת האחרנה להר הרצל. מה יותר פשוט מאשר לברר מתי הגיעה הרכבת האחרונה ואז לשלוח אוטובוסים לאסוף את הנוסעים. אשמח לקבל תשובתכם
בכבוד רב
עזריאל שמעוני רחוב בורוכוב 16 ירושלים טלפון 02-6416478.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
עזריאל שלום. ראשית, חבל שלא בדקת את לוחות הזמנים בטרם נסיעתך וכך לא היית ממתין לשווא לקווים שלא אמורים היו לנסוע בשעה זו. שנית, לא תמיד אנו מעודכנים ע"י הרכבת הקלה מראש מתי הם מסיימים את נסיעותיהם אך ברור שאנו צריכים להפסיק את התחבורה זמן סביר לפני כניסת השבת כך שגם אדם שיגיע מת"א לירושלים בנסיעה האחרונה לא ימצא אוטובוסים עירוניים בהגיעו. תגובה:
המלצתנו לך להבא היא לתכנן את הנסיעה מראש כך שתגיע בשעה סבירה לתחנת הרכבת כשעדיין ישנם אוטובוסים. בכל אופן, הוספנו עוד נסיעות בימי שישי בשעות מאוחרות יותר ועם המעבר לשעון קיץ יצאו הקווים בשעות מאוחרות אף יותר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה