|
|
|
|
|
|
אי עצירה בתחנה |
נושא התלונה: |
גירון נחום |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשעה 14:30 יצא קו 278 האחרון ביום לכיוון ת"א עמדנו בתחנה בזמן, האוטובוס עבר ריק עם כשישה בני אדם ולא עצר בתחנה הרמנו את היד לסמן לו שיעצור הנהג המשיך בנסיעה בהתעלמות מוחלטת לאחר מכן התקשרנו לפניות הציבור של אגד וכל העונים לטלפון לא עשו דבר והגיבו שאין בכוחם לעשות כלום כיוון שכך הורה הסדרן , יש לציין שדבר זה חזר ונשנה פעמים רבות וחובה להתאגד כדי לעשות סוף לזלזול כה פוגעני
|
הפסד נסיעה ליעד |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
נחום שלום. קו 278 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה" ולכן עליך להעביר פניה זו אליהם. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|