פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת תא מטען כשאני בפנם וקללות והשפלות מנהג אחר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי נסעתי באוטובוס מירושלים לביתי וכשירדתי לקחת את המזוודה שלי, ראיתי שהיא ממש בפנים ואני חייבת להיכנס לתוכו עם כל גופי, והנהג פשוט בחוסר שימת לב וחוסר אחריות משווע סגר עלי אתה התא מטען, כמה שניות לפני שהתא מטען נסגר עד הסוף צעקתי לחייל שראיתי שהוציא את תיקו קצת לפני, בשניה האחרונה החייל שם לב אבל עד שהנהג הועיל בטובו להתייחס הייתי בפנים מפוחדת ומבוהלת ורק כמעט לפני התחנה הבאה הנהג עצר ופתח את התא מטען,
זה היה מפחיד!!!!!!
כשהגעתי הביתה רעדתי כולי ובכיתי במשך שעות רבות.
עד היום אני בטראומה ולא מכניסה ומוציאה דברים מהתא מטען אפילו אם זה ידני. ואני נאלצת לקחת איתי הרבה תיקים קטנים ושקיות כדי שהנהגים לא יבקשו ממני לשים בתא מטען.
באותו שבוע שזה קרה התקשרתי לאגד והם אמרו לי שיחזרו אלי תוך כמה ימי עסקים ו.. כמובן שלא חזרו, ניסיתי כמה פעמים ליצור שוב קשר אך קיבלתי את אותה תשובה תמיד ועד היום לא חזרו אלי בנוגע לזה,
חיכיתי להגיע לגיל 18 כדי לתבוע את החברה, ולפני חצי שנה מלאו לי 18 והחלטתי לחכות או לא יודעת מה... אך המקרה הבא גרם לי לשחזר הכול ולרצות לתבוע את החברה ברצינות.
לפני כחודש וקצת עליתי על אוטובוס עירוני מהתחנה מרכזית ללימודים שלי, ראיתי שיש רק 2 אנשים באוטובוס והתחלנו לנסוע, בתחנה שאחרי המרכזית שתי האנשים ירדו ונשארתי לבד עם הנהג, נסענו כמה דקות ומפני שאני לא כ"כ מכירה את המסלול שלו צלצלתי בטעות שיעצור לי תחנה אחת לפני וכשהוא עצר וראיתי שזה לא המקום לימודים שלי אמרתי לו בנימוס שהתבלבלתי ואני צריכה את התחנה הבאה, והוא כל כך התעצבן עלי ואמר לי שאני חייבת לרדת, אך התעקשתי שאני לא יורדת עד התחנה הבאה ואז הוא התחיל לקלל אותי מאוד בקללות איומות ובמילים גסות ומעליבות, התחלתי לרעוד ולא ידעתי מה אני אמורה לעשות אך לבסוף החלטתי שהכי טוב כרגע לעשות זה פשוט לשתוק!! שתקתי במשך הנסיעה עד התחנה הבאה כשכל הדרך הוא ממשיך לקלל אותי ומסתכל עלי במראה במבטים מפחידים ומאיימים, ירדתי בתחנה והגעתי ללימודים וכשהגיעה ההפסקה התקשרתי לאגד לספר את הסיפור הזה ואת הסיפור של התא מטען, ענתה לי מישהי בשם יסמין שהיתה נשמעת קצת יותר אכפתית מהקודמים והבטיחה לחזור אלי, באותו יום היא התקשרה לברר עוד כמה פרטים,
לפני יומיים נגמרו ה30 ימי עסקים שיסמין הבטיחה שיחזרו אלי, אני מתכוונת להתקשר אליכם מחר לבדוק מה קורה ולמרות שאני לא אישה שמחפשת מלחמות אבל אני חושבת ששנה וחצי סבלנות זה מעל ומעבר!!!
לכן אם לא אקבל טיפול ראוי ופיצוי כספי גבוה אתחיל במשפטים, אבל המשפטים כבר יהיו יותר גדולים כי מעל שנה וחצי זה כבר מעלה את "הערך"!
בהצלחה...

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מיכל שלום. ראשית, הנני מצר על אשר קרה לפני כשנה וחצי. מבדיקה שערכתי עולה כי הנהג בשעתו זומן לקצין הבטיחות של "אגד" והוא תודרך ליתר תשומת לב להבא. לגבי התלונה על הנהג בקו 8, העברנו אותה אל הממונה על המשמעת ב"אגד" ולצערנו הטיפול אורך מעט זמן, מה גם שהיו חגים רבים באמצע ובגמר טיפולנו נודיעך דבר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה