פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור אגד רב קו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר על אבדן רב קו חופשי שנתי סטודנטיאלי, שהתרחש היום 11.04.13 כאשר הבנתי שהכרטיס אבד פניתי לשירות הלקוחות של אגד לגבי האבדן שם הבנתי בשיחה עם נציגה בשם לי שעליי לפנות למשטרה כדי להודיע על האבדן, כיוון שבלי הצהרה זו לא יוכלו לבטל את השימוש בכרטיס האבוד (במידה ומישהו ימצא אותו וישתמש) מהמנהל שלה אסף התבקשתי למסור הצהרה של עורך דין. קיבלתי טלפון של פניות הציבור בעקבות התרעמותי מהעניין, קיבלתי מספר 03-9142010. שם יש מענה קולי בו נמסר מספר נוסף 036383924 שרלוונטי לאיזור שלי. כשחייגתי למספר זה דיברתי עם יחזקאל מסניף רב קו תחנה מרכזית תל אביב. טוען שאינו מפניות הציבור. מסר לי שוב את המספר הראשון. לאחר מכן מסר לי מספר 036
383974 וניתק את השיחה. שם ענתה לי בחורה שגם אמרה שעליי לפנות לעורך דין ולמשטרה. ניתקה את השיחה.
מדובר בטרטור! עד עכשיו אף אחד לא ביטל את הכרטיס הקודם שאבד. נראה שמבחינתכם לא חשוב מי משתמש בכרטיס ועוד יותר טוב אם אשלם לכם עכשיו על נסיעות למרות ששילמתי מראש על שנה שלמה! מי יחזיר לי את הכסף הזה? מי יחזיר את עמלת הטרחה של העורך דין? למה צריך לפנות בכלל לעורך דין? זה אף אחד לא ידע להגיד לי, רק שכך הנהלים וניתוקי טלפון בפרצוף.
נראה שיש כאן רצון להערים קשיים, ושאין ברירה אלא לפנות בתביעה ייצוגית בשם כל הסטודנטים ובמקביל לעורר את התקשורת לגבי הנושא, הריי חדשות ערוץ 2 יעשן מנושא זה מטעמים. אולי זו הדרך חקבל תשובות.
אין אין לחברה נסודרת פניות הציבור?
למה באתר רב קו אין לינק ׳צור קשר׳? לא חוקי!

בקשותיי:
אבקש תשובה הולמת מה הסיבה שעליי לפנות לעו״ד או למשטרה
אבקש תשובה הולמת למה על רגע זה אף אחד לא טרח לבטל לי את הכרטיס הנוכחי
אבקש להבין מה הסיבה שעליי לנסוע על חשבוני לסניף רב קו תל אביב כשיש סניף בראשון לציון.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש תשובה הולמת מה הסיבה שעליי לפנות לעו״ד או למשטרה אבקש תשובה הולמת למה על רגע זה אף אחד לא טרח לבטל לי את הכרטיס הנוכחי אבקש להבין מה הסיבה שעליי לנסוע על חשבוני לסניף רב קו תל אביב כשיש סניף בראשון לציון פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
שיר שלום. צר לי על אי הנוחות שנגרמה לך אך ע"פ נהלי "אגד", כפי שאושרו ע"י משרד התחבורה, יש להביא במקרה של אובדן אישור מעו"ד על אותו אובדן. זאת עקב מקרים שהיו בעבר, של דיווחים על אובדן שהיו כוזבים וגרמו לכך שאנשים יסתובבו עם שני כרטיסי חופשי תקופתי, שאחד מהם ישמש אדם אחר. תגובה:
היות ובשלב זה של השנה אין כמעט הטענות, הותרנו עמדות הטענה רק בירושלים, ת"א וחיפה, וכדי לבטל את הכרטיס הישן יש לגשת עליהם ושם גם להנפיק את הכרטיס החדש.אגב מספרי הטלפון שציינת אינם של פניות הציבור אלא של אבידות ת"א ושל עמדת ה"רב קו". כדי לשוחח עם פניות הציבור יש להתקשר ל-03-9142010 ולהמתין מס' שניות על הקו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה