פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג אלים באגד נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אגד רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ום הזיכרון לחללי צה"ל שחל ביום 15/04/2013 עליתי בשעה 13:22 בתחנה המרכזית בנס ציונה כאשר נפתחה הדלת עליתי ושאלתי כמה עולה נסיעה לתל-אביב ענה הנהג 11.80 ש"ח חיפשתי מטבעות בארנק (כסף קטן) ולא היה לי מספיק כסף אז הוצאתי שטר של 200 ש"ח, הנהג אמר שהוא לא מוכן לפרוט לי את הכסף הוא אמר "בשביל 11.80 אני לא אפרוט לך את הכסף, אמרתי לו אז מה עושים? אז אני ארד? אמר לי הנהג לא. אמרתי לו אז מה אני אסע חינם? הוא אמר לא, אז אמרתי לו מה אתה רוצה שנעשה? אני בסך הכל רוצה להגיע לתל-אביב, אמרתי לנהג שיוריד' אותי הנהג לא רצה ואיים עליי שהוא יביא לי משטרה על שאני נוסעת בחינם, בנוסף איים עליי ואמר שיש לי מזל שאני אישה בצורה מאיימת שעד עכשיו אני בפחדים נוראיים איך יכול להיות שיש באגד כזה נהג אלים מילולית איפוא דרך ארץ ואדיבות לנוסע, בנוסף תוך כדי הווכוח אמר אני קובע פה באוטובוס וזה האוטובוס שלי ואני אחליט מה עושים פה, במהלך הווכוח ישבה זקנה בתחילת האוטובוס ששאלתי אותה אם זה אמיתי? אמרה שכן זה אמיתי ויש נהגים כאלה... לא האמנתי שבאגד שזו חברה גדולה ומכובדת יכולה להעסיק עובד שכזה, לדעתי מספיק תפוח אחד רקוב כדי לקלקל את שמכם הטוב, ולגבי שמכם הטוב ברצוני להוסיף ולומר שעוד באותו היום המשכתי מתל-אביב לראש פינה וחוותי חוויה מתקנת כאשר פגשתי נהג אגד שידע לתת יחס נהדר לכל הנוסעים כמו רוב נהגי אגד שאני מכירה.
רציתי לומר לכם שבמהלך הווכוח בנס ציונה מרוב לחץ ומצב גרוע שהייתי בו נקרע התיק שלי מכוון שהייתי בלחץ לרדת מהאוטובוס כי הנהג אמר לי שהוא לא יתן לי לרדת אבל לא הייתה לו ברירה כי בתחנה היו נוסעים שהיו צריכים לעלות לאוטובוס ואני ברחתי בלחץ מהאוטובוס.
אודה לכם על התייחסותכם למכתב שלי. בכל זמן שאדרש אגיע כדי לתת עדות כדי שתופעות כאלו לא יחזרו אני נפגעתי על עמקי נשמתי ולא יכולתי זמן ממושך לאחר המקרה לעלות בקוו האוטובוס הזה למרות שקוו זה משמש אותי בכל ימות השנה לעבודה וחזרה
תודה שוב על ההתייחסות













תיק ידני שנקרע סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
חנה שלום. באופן עקרוני לא חייב נהג לקבל סכום הגדול יותר מפי 10 ממחיר הנסיעה אך מובן שהתנהגות כפי המתוארת במכתבך זה אינה מקובלת עלינו ואנו נאתר את הנהג ונזמן אותו לבירור משמעתי מול מנהליו. באם יתחוור לנו כי הוא אכן פעל שלא כיאות הוא יטופל בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה