פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס לא עצר בתחנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קו 22 בקרית מוצקין לא עצר בתחנה ליד הרבמ"ד(לכיוון קרית אתא) לבני והוא איחר.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ליאת שלום. הנני מצר על דברייך אבל לצערי לא ציינת בפנייתך מתי אירע המקרה ובאיזו שעה כך שקשה לבדוק את התלונה. אנא התקשרי אלינו למחלקת פניות הציבור, בטלפון 03-9142010 ומסרי לנו את התלונה עם הפרטים המדויקים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה