|
|
|
|
|
|
אוטובוס לא עצר בתחנה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קו 22 בקרית מוצקין לא עצר בתחנה ליד הרבמ"ד(לכיוון קרית אתא) לבני והוא איחר.
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ליאת שלום. הנני מצר על דברייך אבל לצערי לא ציינת בפנייתך מתי אירע המקרה ובאיזו שעה כך שקשה לבדוק את התלונה. אנא התקשרי אלינו למחלקת פניות הציבור, בטלפון 03-9142010 ומסרי לנו את התלונה עם הפרטים המדויקים. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|