|
|
|
|
|
|
טעות נהג בתמחור כרטיס נסיעה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר יום הבחירות, חזרתי מנתניה לחצבה (שם עשיתי את העבודה המועדפת שלי - בחקלאות). הנהג התעקש בתקיפות ובחוסר נימוס על מחיר של 78 ₪ במקום 47 ₪ ששילמתי בכל נסיעותיי הביתה ובחזרה.
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ליאור שלום. כפי שכתבנו לך באופן ישיר, המחיר הוא אכן 47 ש"ח והנהג נשלח לבירור משמעתי בעניין. בקשתנו ממך היא שתשלחי לנו את כרטיס הנסיעה שרכשת מהנהג כדי שנוכל לזכותך על הסכום המגיע לך. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|