פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה של אוטובוס אחרון ביום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-6.6.2103 המתנו אני וחברתי לאוטובוס בקו 432 מירושלים לראשל"צ בתחנה שבמחלף הראל במבשרת ציון. לפי לוח הזמנים של אגד, האוטובוס האחרון ביום יוצא בשעה 23:30. בשעה 23:48 הגיע אוטובוס אגד המסומן במספר 432 לתחנה אך לא עצר בה אלא המשיך בנסיעתו תוך התעלמות מסימנים ונפנוף ידיים שסימנו לו נוסעים בתחנה. יש לציין כי האוטובוס נראה ריק או כמעט ריק מנוסעים.

מכאן הבעת דעה אישית: חברת אגד מקבלת מונופול מהמדינה על מנת להפעיל קוים מסוימים, ביניהם קו 432. אי לכך, היא מחויבת! לתת שירות ראוי והגון לנוסעיה. התנהגות כגון זו המתוארת לעיל היא בלתי נסלחת, שכן מעבר לנזק האישי שכל אחד ואחת מהממתינים בתחנה נאלץ או נאלצה לסבול, היא גורמת גם לפגיעה קשה באמון הציבור בתחבורה ציבורית באופן כללי.
עוגמת נפש וגם סוג הנזק :
יש לברר מה הגורמים לאירוע, לנזוף בנהג האוטובוס ואולי אף לנקוט בצעדים משמעתיים. תוצאות הבירור והפעולות שננקטו בעקבותיו צריכים להיות מדווחים אלינו ואולי אף מפורסמים בציבור. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
עופר שלום. ע"פ תקנות התעבורה חל איסור להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה בנסיעות בין עירוניות והנהג במקרה דנן דיווח ב-GPS על היותו מלא ב-10 נוסעים בעמידה כבר בתחנה המרכזית בירושלים. לפיכך, עם כל הצער שבדבר, פעל הנהג הנ"ל ע"פ החוק והנהלים המחייבים אותו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה