פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה של נהג נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני להתלונן על נהג אגד בקו 75 בירושלים.
מספר פנימי של האוטובוס: 56903

כל בוקר בשעה 7:15 באזור גבעת שאול (לכיוון התחנה המרכזית), יש נהג קבוע אשר עושה הכל על מנת שאנשים לא יספיקו לעלות על האוטובוס שלו.

היום 19.06.13, יצאתי מהבית לכיוון התחנה, כשראיתי את האוטובוס מתקרב רצתי קצת כדי להגיע בזמן לתחנה, ולשמחתי הגעתי, אבל... כנראה שהנהג לא כל כך שמח וניסה לסגור לי את הדלתות בפנים אך בטעות סגר על התיק שלי (חשוב לציין כי הגעתי לפני שהוא סגר את הדלתות, רק חיכיתי שאנשים שהיו לפניי יעלו).
כשעליתי לאוטובוס פניתי לנהג ושאלתי אותו למה הוא סוגר לאנשים את הדלת בפרצוף, ביקשתי ממנו להתנהג בקצת סבלנות, אך במקום להתנצל הנהג ענה לי "בפעם הבאה אתם לא תספיקו".
אז נשאלת השאלה, מהי מטרת האוטובוסים? לעשות תחרות עם הנוסעים או להסיע את הנוסעים אל היעד?
אני לא ביקשתי טובה מאף אחד, אני משלמת על הנסיעות ואני רוצה לקבל שירות ראוי לכסף שלי.
אין שום סיבה שאני אצטרך להתחנן לנהגים שיועילו בטובם לפתוח לי את דלתות האוטובוס.

אני מתלוננת עכשיו מכיוון שזה לא היה מקרה חד פעמי, זו לא פעם ראשונה שהוא סוגר עליי את הדלת.
בנוסף ראיתי את אותו נהג מתנהג מספר פעמים באותה צורה למספר אנשים שונים.
באחת הפעמים ראיתי את אותו נהג סוגר לילד קטן את הדלת בפנים וממשיך בנסיעה, וכל זה למרות שהילד הגיע בזמן לאוטובוס והנהג לא נאלץ לחכות לו אפילו שנייה.

בנוסף, אנשים נוספים שאני מכירה נתקלו במקרים דומים עם אותו נהג.

התנהגות כזאת של נהג עלולה לגרום גם לנזקים בגוף, למשל היום, הוא בכוונה סגר עליי את הדלת, אם זה לא היה נסגר על התיק שלי זה היה נסגר על הגוף שלי והיה גורם לי לפציעה, לא אתפלא אם בעבר אותו נהג גרם נזק גופני לאנשים.

אנא טפלו בנושא בדחיפות על מנת שהמקרה לא יחזור על עצמו.




עלבון סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
שמרית שלום. אנו ב"אגד" שמים דגש רב על התנהגות נאותה של הנהגים וכן על איסוף נוסעים ולכן מקרה זה חמור בעינינו וגם תמוה. תגובה:
הנהג המוזכר בתלונתך יזומן לבירור בפני מנהלו הישיר ויטופל בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה