פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור חמור במקומות נסיעה בקו 426 נושא התלונה:
דורון זוהר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קו 426 מי-ם לפ"ת שיצא אתמול (14.7.13) בשעה 22:15 הגיע לבניני האומה עמוס. יש לציין שזו תופעה חוזרת ונשנית. כחמישה עשר איש נותרנו ללא מקום. הנהג סירב להכניס אותנו (עפ"י הנהלים) וכשהודעתי לנהג כי אינני יורד הוא כיבה את המנוע. עד כאן הוא נהג כראוי.
היחס כלפינו כאל עבריינים, ואיומיו להזמין משטרה אינם ראויים.
הטיפול הראוי, למיטב הבנתי, הוא להתקשר לסדרן ולהוציא אוטובוס נוסף. את זה הוא סירב לעשות, וכך גם קודמיו בשלושת השבועות האחרונים.
חברת אגד יודעת על העומס, ולא עושה דבר כדי להפחיתו.
לאור הסרוב לרדת, הודיע לי הנהג כי הוא הזמין אוטובוס נוסף שיגיע בעוד עשר דקות. ירדתי.
כעבור שעה ורבע הגיע האוטובוס הבא, (לפי הלו"ז המקורי), גם הוא עמוס. לפחות הפעם היה מקום בעמידה.
שקרים מסוג זה יש למנוע! וכנראה שלא הייתי צריך לרדת עד שיבוא האוטובוס הנוסף.
שם הנהג: איליה.
וגם עלות נסיעה חריגה סוג הנזק :
הוספת קווים. קו כל שעתיים זה לא הגיוני ובלתי נסבל. ועוד דבר קטן: לא לשקר. ביקשנו אוטובוס נוסף בשל העומס - להזמין, זה הכל. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
דורון שלום. ראשית, תגבור קו במקרה של עומס אינו דבר פשוט שכן לא תמיד עומדים רכבים או נהגים פנויים לרשות הסדרנים כדי לשלוח באותו רגע. כמו כן, הנהג הראשון אכן דיווח על העומס ונאמר לו שיעשה מאמץ להוציא רכב נוסף כך שהוא לא שיקר ח"ו. יש לזכור כי חל איסור חוקי להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה ברכבים בין עירוניים ולכן נוסע העולה בכח ומסרב לרדת מאוטובוס שיש בו כבר 10 נוסעים בעמידה עובר על החוק וגם מעכב את שאר הנוסעים. תגובה:
אנו נוסיף ונעשה מאמץ לתגבר את הקווים במקרים של עומס אך לצערי לא ניתן להבטיח זאת שכן, כפי שכתבתי לעיל, לא תמיד ישנם נהגים או רכבים פנויים ברגע נתון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה