|
|
|
|
|
|
אי התייחסות לתלונה ישנה ואי החזרת כספים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
http://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=173&compID=79993&PageCurr=7&numOfRow=1&
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ניצן שלום. לא הבנתי מדוע אתה שולח לי קישור של מקרה מלפני שנה. כפי שכתבתי לך אז, ברגע שהסתיים תוקף החופשי שנתי, חוזר ה"רב קו" להיות "רב קו" רגיל ולא סטודנט וכדי לחדש את תוקף הסטודנט יש לגשת לעמדת ה"רב קו" עם תעודת סטודנט. בכל מקרה תוכל לבקש שם החזר על הכרטיסיות שנותרו. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|