|
|
|
|
|
|
איחור |
נושא התלונה: |
יום שני 12 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני גרה בבית שמש אמרו לי במוקד שיש לי קו 418 ברבע לשבע הוא יוצא והוא היה אמור להגיע בשבע ועשרה והוא הגיע רק בשבע וחצי
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
גב' פישר שלום. מבדיקה קצרה עולה כי קו 418 אותו בוקר אמור היה לצאת ב-630 וב-700 ואילו קו 417 ב-645, וכולם יצאו בזמן. לפיכך, המידע הנתון אינו נכון. |
תגובה: |
כדי לבדוק את תלונתך העברתי את התלונה למרכז שרות הלקוחות שלנו כדי לאתר את השיחה שבוצעה ולשמוע מה בדיוק נאמר בה. |
פתרון: |
|
|
|