|
|
|
|
|
|
סירוב להטעין כרטיס רבקו בכסף |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מסרתי לאגד כרטיס רבקו לא תקין.
אגד שלחו בדואר זיכוי להטענה בלבד
באתי לאגד עם הזיכוי אך הם סירבו להטעין כסף ("ארנק") אלא רק כרטיסיה, על אף שאמרתי להם שאני צריך כסף היות ואני נוסע בחברת קווים. זה כסף שלי שנמצא ברשות אגד ומסרבים לתת לי אותו
תודה
במקום זאת הם
ב
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת לי כסף מזומן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מאיר שלום. בחברת "אגד" אכן לא קיימת אפשרות של הטענה בארנק אלא אך ורק בכרטיסיות ולכן הקופאים צודקים אך אין לנו כל בעיה להפוך לך את השובר למזומן. |
תגובה: |
לצערי לא הצלחתי להשיגך טלפונית כדי לבדוק עמך מה מספר השובר שברשותך. אנא צור עמנו קשר במוקד הטלפוני שלנו 03-9142010 ומסור לנציג שהינך רוצה לקבל את הזיכוי במזומן וכך נוכל לבטל את השובר הקודם ולשלוח לך שובר חדש, במזומן. |
פתרון: |
|
|
|