פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה, התבטאות לא נאותה ואיומים מצד נהג אוטובוס. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-12/9/13 ברבע לשמונה (בבוקר), כבכל בוקר אחר, התכוונתי לנסוע בקו 271 מעיר מגוריי - חולון - אל אוניברסיטת תל אביב, שם אני לומד. כאשר עליתי על הקו והכנסתי את כרטיס הרב-קו (שהיה טעון בכרטיסיית סטודנט) למכשיר המיועד, אמר לי הנהג כי הוא לא מוכן לקבל אותו. כששאלתי לסיבה, הוא השיב כי מדובר בקוד 43.
הנהג לא טרח להסביר יותר מכך ונזף בי בבוטות לרדת מהאוטובוס או לשלם. טענתי להגנתי, כי כבר שילמתי על הכרטיסיה ועוד יש בה נסיעות, כך שבצדק, אין בכוונתי לשלם על הנסיעה. הנהג הרים את קולו והתבטא בבוטות, דרש שאסתלק ואף איים עלי, ואני מצטט: "אם לא תרד (מהאוטובוס) בטוב, תרד ברע." לשון הדיבור הזו בהחלט מעוררת את חמתי על הנהג ולכן חשוב לי להביא זאת לתשומת ליבכם.
חשוב לי להדגיש את הטון הלא נעים בעליל של הנהג. הוא פשוט דרש שאסתלק לכל אורך הויכוח. הוא לא היה מוכן להקשיב, שילב ידיים ונופף אותי ב: "טוב, טוב, רד מהאוטובוס." אני מתנצל, אך אני סבור שאיני ראוי ליחס כזה, בייחוד מחברה ציבורית .עוד יש לציין, כי הנהג סירב לסגור את הדלתות ולהמשיך בנסיעה בכל מהלך הויכוח, שארך כ-5 דקות, ובכך עודד את הנוסעים להפעיל עלי לחץ חברתי.
הסברתי לנהג שאני יומיום נוסע לאוניברסיטה וחזרה עם אגד וכי בכרטיסיה שלי כבר נוצלו 5 נסיעות. ברשותי קבלה מנהג אגד שניקב בתאריך 8/9 למרות קוד 43. כבר מזה שנה שאני משתמש בקו הזה על בסיס יומיומי ומעולם לא נתקלתי בבעיה הזו.
הנהג הדפיס לי את פרטיו, המס' האישי 65244. אם יש צורך בפרטים נוספים, אוכל לסרוק את הקבלה (השעה הנקובה בה 07:46).
לא יעלה על הדעת היחס המזלזל, הפוגעני, המעליב והמשפיל שקיבלתי מהנהג.
כעת אמשיך. הויכוח תם, משום שהגיע אוטובוס נוסף של קו 271, ולכן עברתי אליו. גם באוטובוס זה הנהג אמר שהוא לא מוכן לקבל את הכרטיס, אך בשונה מהנהג הקודם, הוא הסביר. הוא אמר שקוד 43 זה אזור רעננה. איך הגיע אלי אזור רעננה? מעולם אפילו לא ביקרתי שם. הוא שאל האם מילאתי את הכרטיסיה הספיציפית הזו בדן ואמרתי שכן. יש לציין כי מדי פעם אני גם נוסע בקו 289 גם מחולון לאוניברסיטה וחזרה, ולכן אני לעיתים רוכש כרטיסיה בדן, ולעיתים באגד.
גם עם הנהג הזה עלה ויכוח, וכדי לא להלאות אתכם בפרטים, אומר כי שילמתי על הנסיעה, עליה אני דורש החזר מלא. בנוסף לכך, הנהג אמר לי, כי לחברת דן אסור למכור כרטיסיות, אלא רק לחברת אגד. כמו-כן, בכרטיסיה שנרכשה בדן ניתן להשתמש רק בקוי דן, בעוד שבכרטיסיה שנרכשה באגד ניתן להשתמש הן באגד והן בדן. אני מצפה בכליון עיניים לתגובת אגד בכתב לכך שהנהג אמר לי שאין זה חוקי שחברת דן תמכור כרטיסיות.
תמוה בעיני כי לאחר שנה של נסיעות יומיומיות אני נחשף למידע הזה ואיש לא טרח ליידע אותי על כך קודם לכן.
המס' האישי של הנהג 75705. ושוב, אם יש צורך, אסרוק את הכרטיס המלא (השעה הנקובה בו היא (07:51.
לסיכום, עוגמת נפש שאני מקווה לחסוך אפילו מהאויבים שלי. אין לנסוע יותר בחברת אגד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא עבור הנסיעה + מכתב התנצלות על התנהגות הנהג + פיצוי כספי על עוגמת הנפש + התיחסות בכתב לכך שחברת דן אסורה מלמכור כרטיסיות. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אורן שלום. ראשית, הנני מצר מאוד על המקרה אותו הינך מתאר. היות וראיתי שכבר פנית אלינו במישרין,הועבר המקרה כבר לפני מספר ימים לבירור אצל הממונה על המשמעת ואנו נשיב לך בגמר טיפולו. לגבי נושא הכרטיסיות, מובן שאנו מכבדים כרטיסיות שמוטענות ב"דן" אך כוונת הנהג במקרה זה היתה כנראה לקוד שהוטען ב"דן", קוד 43, שמשמש לנסיעות בתוך אזור השרון או מהשרון לראש העין, ובצירים אלה אין כמעט קווים של "אגד". תגובה:
הנהג הראשון, כאמור, הועבר לטפול משמעתי ואנו נעדכן אותך בגמר הטיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה