פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג שבאופן שיטתי אינו מעלה נוסעים נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
קו 36 מאשכול לרכבת באשקלון עובר בכפר עזה ב6:15 בבקר. ב 17.09 הנהג לא עצר בתחנה על אף שסימנו לו לעצור. התלוננתי באגד תעבורה עי פקס ולא נעניתי .היום בבקר 23.09 באותה שעה לא עצר לנוסעים בתחנת כפר עזה . ,אוטו שהיה בתחנה ניסה להשיג אותו בתחנת קיבוץ מפלסים שם בחר לא לעצור לאדם מבוגר שעמד עם מזוודה וסימן לו לעצור. בתחנת שדרות(צומת ניר עם )הנהג עצר להעלות נוסעים שם הדביק אותו נהג האוטו נזף בו וצילם אותו. מכיוון שהאזור שלנו אינו משופע באוטובוסים הנהג שבחר בחוצפה לא לעצור גרם נזק מכוון לנוסעים . באגד תעבורה אין מענה אנושי שאפשר לוודא שאכן התלונה התקבלה והיא מטופלת .(ואכן מהתלונה ששלחתי לפני שבוע לא קיבלתי תשובה מהחברה עדיין) .אשמח אם העניין יטופל מול אגד תעבורה במיוחד שאין אפשרות לדבר עם נציג ולוודא שהנושא אכן מטופל .(עובדה שהבעיה לא טופלה והנהג ממשיך לעצור בתחנות שבא לו לעצור בלבד)
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
הנהג אינו יכול לשמש עובד ציבור. אגד תעבורה תשפר את נושא פניות הציבור שאינו מטופל ואינו יעיל פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אורטל שלום. מדובר בתלונה על "אגד תעבורה", שהינה חברה נפרדת מ"אגד", עם נהגים, הנהלה ופניות ציבור משלה. לכן על אתר "תלונה" להעביר תלונה זו ל"אגד תעבורה" ולא אלינו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה