פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזנחה בתחנת בנימינה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
א. בתחנת בנימינה ברציף 3 (המערבי) המוצל בשעות הבוקר אין ספסלים כלל, ואילו הספסלים ברציף 2 (הפונה מזרחה) מוכי שמש בשעות אלה. התוצאה: נוסעים שאינם רוצים להתבשל בשמש נאלצים לעמוד ברציף 3 או לשבת על הרצפה.
ב. ברציף 3 מוצב מתקן למים קרים, אבל הוא אינו מחובר לחשמל, והנוסעים נאלצים לשתות מי ברז פושרים.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה פניות הציבור שם ותפקיד:
הפונה הנכבד

א.ג. נ.,


הנדון: פנייתך לרכבת ישראל

תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. כאמור, זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
תגובה:
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה