|
|
|
|
|
|
הזנחה בתחנת בנימינה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
א. בתחנת בנימינה ברציף 3 (המערבי) המוצל בשעות הבוקר אין ספסלים כלל, ואילו הספסלים ברציף 2 (הפונה מזרחה) מוכי שמש בשעות אלה. התוצאה: נוסעים שאינם רוצים להתבשל בשמש נאלצים לעמוד ברציף 3 או לשבת על הרצפה.
ב. ברציף 3 מוצב מתקן למים קרים, אבל הוא אינו מחובר לחשמל, והנוסעים נאלצים לשתות מי ברז פושרים.
|
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
ממונה פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הפונה הנכבד
א.ג. נ.,
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. כאמור, זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם. |
תגובה: |
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|
|