|
|
|
|
|
|
איחורים ונסיעה עם דלת פתוחה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה21/6/06 ברכבת מרחובות לבנימינה היוצאת מרחובות בשעה 6.39 הרכבת התעכבה וללא כל הסבר ישבו הנוסעים במושבם ואף נציג של הרכבת לא טרח להודיע,להסביר וכמבון שמיותר לציין שלא התנצל, מדוע אנו יושבים והרכבת לא זזה.כמו כן כשכבר יצאה באיחור של כ- 12דקות נסעה הרכבת עם דלת פתוחה לפחות כדקה.
תאונות לא מתחילות במחסומים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
ממונה פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. כאמור, זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
רכבת ישראל
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|