פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת נוסעים מאולצת בתחנה חדרה מערב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14-10-13 בחזרתי מחו"ל פניתי לרכבת ישראל עם התלונה הבאה ללא התיחסות או תגובה. מבקשת את עזרתכם לקבלת פיצוי הולם.
14-10-13
לכבוד:
רכבת ישראל
מחלקת פניות הציבור

הנדון: הורדת נוסעים מאולצת בתחנה חדרה מערב
א.ג.נ.
בתאריך 4-10-13 בעלי ואנוכי עלינו לרכבת בתחנת מרכז אשר בחיפה בכיוון לנתב"ג בשעה 2:31.
סביב השעה 3:00 הרכבת עצרה בתחנת חדרה מערב ולאחר כרבע שעה של אי וודאות וחוסר ידיעה של המתרחש הושמעה בהכרזה בקשה לרדת מהרכבת.
למרות שבאותה הודעה נאמר שתהיה הקפצה לנתב"ג, היא לא הופיעה במהלך החצי שעה שלאחר מכן.
בשעה 3:45 נאלצנו, כמו רוב הנוסעים, לקחת מונית. לפני העלייה למונית סגרנו עם הנהג מחיר של 300 ש"ח לזוג (נסענו 2 זוגות). בהגעתנו ליעד הנהג דרש תשלום של 300 ₪ לבן אדם וסירב בתוקף לתת קבלה.
לאחר שעה וכמה דקות נכנסנו לנתב"ג בדקה התשעים בדרגת לחץ מיותרת, הרגשנו מרומים ומנוצלים ע"י נהג המונית ונאלצנו להוציא את הסכום המוגזם של 600 ₪ להשלמת הנסיעה.
אנו פונים למחלקת פניות הציבור בבקשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו על אי וודאות, לחץ מיותר, ניצול מצוקתנו ע"י נהג המונית שכללה הוצאה כספית בלתי צפויה ועלות כרטיס נסיעה לנתב"ג.
בברכה,
נעמי ********
טל. 050-768*****0
רח' אליעזר ***** **/2
חיפה

מס' כרטיסי נסיעה 210023281610 ו-210023281611 (79 ₪)
עוגמת נפש סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה