|
|
|
|
|
|
מח' פניות הציבור של רכבת ישראל והעומד בראשה. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מחלקה זו מתחמקת באופן שיטתי ממתן תשובות ענייניות לפניות הציבור. במקרים רבים ישנה תחושה שמנהל המחלקה מנסה ל"מרוח" את הציבור בתשובות סתמיות שאינן מחייבות. כמו"כ , במקרים רבים אין המחלקה חוזרת בתשובה לבעיות שהועלו.
אני עדיין מחכה לתשובה מהם במספר בעיות שהעליתי בנוגע לקו הרכבת לירושלים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|