פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים ועומס רב ברכבות בנסיעות בין חיפה לת"א נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
רכבת ישראל
מחלקת פניות הציבור

הנדון: איחורים ועומס רב ברכבות בנסיעות בין חיפה לת"א
א.ג.נ.
בתאריך 17/12/2013 נסעתי בקו חיפה-ת"א מספר רכבת: 105, רכבת שהייתה אמורה להגיע לתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 08:11, ולהגיע לתחנת ת"א ההגנה בשעה 09:16 ע"פ הלו"ז שפורסם באתר רכבת ישראל. רכבת זו הגיע לתחנת חיפה מרכז השמונה באיחור של כרבע שעה, והייתה בעלת מספר קרונות קטן שאינו מתאים לאכלוס של מאות האנשים אשר נוסעים בשעות עמוסות אלו בקו חיפה-ת"א, כצפוי העומס ברכבת היה בלתי נסבל. במשך הנסיעה הרכבת עצרה מספר רב של פעמים בין חיפה לת"א (במקומות שאינן תחנות) מה שגרם לרכבת להגיע לתחנת ת"א ההגנה בשעה 10:06, כלומר באיחור של 50 דקות מהלו"ז המקורי. איחור זה גרם לי לנזק רב שקשה לאמוד אותו בשלב זה, וזאת משום שהייתי בדרך לראיון עבודה שלא יצא לפועל עקב האיחור של הרכבת.
בנוסף לכך, באותו תאריך-17/12/13, תכננתי לעלות על הרכבת של השעה 11:10 מתחנת ת"א ההגנה לתחנת חיפה מרכז השמונה. להפתעתי רכבת זו לא הגיע, והלוח האלקטרוני ברציף הראה שהרכבת הבאה צריכה לבוא ב-12:10. ניגשתי לסדרן לברר את העניין והוא הסביר לי שעלי לקחת את הרכבת להוד השרון ולרדת בתחנת ת"א מרכז ושם תחכה לי רכבת לחיפה. הכל טוב ויפה רק שרכבת זו יוצאת מת"א מרכז ב-11:40 כלומר, חצי שעה אחרי הזמן שהייתי צריך לצאת לכיוון חיפה. ועל כן הגעתי לחיפה בשעה 12:52 כ-חצי שעה מאוחר יותר ממה שהייתי אמור להגיע ע"פ התכנון המקורי.
סיכום של האירועים:
1 רכבת עמוסה עד אפס מקום, מספר קרונות קטן שאינו מתאים לכמות הגדולה של הנוסעים בשעות הבוקר בקו חיפה-ת"א.
2. הגעה ליעד באיחור של 50 דקות, ובאיחור של חצי שעה בנסיעה בחזור.
3. מבדיקה שערכתי העיכוב בבוקר נבע מהצפה בנחל שפירים. רכבת ישראל ידעה על הצפה זו כבר לפחות יום אחד לפני התאריך שבו התרחש האירוע, וזאת לפי ההודעות שהיא הוציאה באתר שלה, ולכן הרכבת הייתה צריכה להיערך מראש למצב המדובר או לעדכן מראש את הלו"ז בהתאם לעיכוב הצפוי.

אני פונה למחלקת פניות הציבור בבקשת פיצוי על הנזק הרב שנגרם לי, עוגמת הנפש והלחץ המיותר.
מס' הרב קו שבאמצעותו בוצעו הנסיעות המפורטות: 2011906794.

העתקים:
תלונות הציבור משרד התחבורה.
אמון הציבור.

בברכה,
*****
נזק כספי, ובזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה