פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן הפרש מחיר ויחס מכפיר של מנהלי הרכבת באופן גורףb נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שירות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התחלתי את לימודיי באונ' תל אביב, אולם המשכתי להתגורר בחיפה. מסיבה זו נזקקתי לראשונה כסטודנטית לשירותי רכבת ישראל. פניתי לשירות הלקוחות הטלפוני של הרכבת בבקשה לבירור כל אפשרויות ההנחה המגיעות לי כסטודנטית לנסיעה זו (חיפה חוף כרמל- ת"א אונ'). נעניתי שיש הנחה בכרטיסייה של 12 כרטיסי נייר. שאלתי האם זו האפשרות היחידה הקיימת להנחה? אמרו לי שכן. שאלתי אם הדבר ודאי והאם זו ההנחה הכי גבוהה בסיטואציה שלי, ענו לי שכן.
לאחר כחודש שימוש כמעט בכל הכרטיסים בכרטיסייה, ניגשתי במקרה לאחת הקופות ושאלתי אם יש אפשרות להטעין את הכרטיסייה על הרב-קו. הקופאית אמרה שכן, בדקה את הרב-קו וטענה שיכלתי לקבל הנחה גבוהה יותר: אפשרות להטעין את הרב-קו בכמה כרטיסים בודדים שאני רוצה בעלות של 15 שקלים (במקום 20 בכרטיסייה עם ההנחה).
הנזק: הפסד כולל של 60 שקלים- הפרש בין מחיר הכרטיסייה למחיר 12 כרטיסים ברב-קו.
התקשרתי לשירות הלקוחות ופרשתי את העניין. הנציג החל להתווכח עימי ולתרץ את המצב. בקשתי מנהל, הוא ייבש אותי על הקו, טען שהוא עסוק ולא יוכל לדבר איתי. בקשתי שיחזור אלי לטלפון כשיתפנה. הנציג בירר, הבטיח שיחזור, אך המנהל כמובן לא התקשר.
התקשרתי כמה פעמים נוספות לשירות ושאלתי לגבי ההנחות כאקט של בדיקה. כל נציג שענה טען שאלו ההנחות היחידות הקיימות לסטודנטים. אף אחד מהם לא הזכיר את האפשרות להנחה משמעותית יותר באמצעות הרב-קו. הקלטתי את השיחות. התקשרתי שוב והפעם איימתי. רק כך המנהל לקח את השיחה, וגם לאחר ניסיונות התחמקות והמתנות מרובות. אז כבר כעסתי. הוא החל "לחנך" אותי כיצד לנהל עימו שיחה ולהתנשא עלי. גוללתי שוב (!) את הסיפור והוא המשיך לסרב לשאת באחריות להטעיה המתמשכת ולשלם את ההפרש המגיע לי. לאחר איומים בתלונה קבוצתית של מספר סטודנטים ופרסום ההטעיה, הוא נתן לי מייל לפניה ולא הבטיח שיענו לבקשתי. כרגע אני ממתינה, לדבריו עד 3 שבועות.
אני רוצה לאמר למי שקורא שורות אלו: אמנם הסכום לא גבוה אך העקרון לפעול נגד גופים מעין אלו, במיוחד הרכבת, הוא מצווה עבורי. חייבים לעשות צדק! בלי קשר למקרה ספציפי זה, נתקלתי פעמים רבות ביחס עוין חמור של נציגיה ומנהליה כלפיי וכלפי לקוחות אחרים. חייבים להעמיד אותם במקום!
עלבון, עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר ההפרש במחיר ופיצוי על בזבוז בזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה