פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות משפילה של מנהל תחנת באר שבע נחמני ימין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לילה בין ה-28 ל-29 אני ובת זוגתי רכשנו כרטיסים הלוך ושוב מנתניה לבאר שבע לאחר שבלו"ז של הרכבת היה מפורסם שאכן ישנן רכבות ישירות בזמן הזה. לאחר שמנהל התחנה בנתניה אמר לנו שהרכבות הן עד תל אביב ומשם יש שאטלים חינם, ביקשנו ממנו לזכות אותנו על הכרטיסים שרכשנו הרגע בכדי שנוכל לקנות כרטיסים חדשים מנתניה לתל אביב בלבד. מנהל התחנה בנתניה לא הסכים והפנה אותנו למנהל תחנת תל אביב, וכאשר שאלנו אותו אם אנו נספיק גם להזדכות בתל אביב וגם להספיק להסעות הוא הבטיח לנו שכן. בדיעבד כמובן התברר שההסעות יוצאות כ5 דקות לאחר הגעת הרכבת לתל אביב כך שכמובן לא יכולנו לפנות למנהל התחנה. היום, בתאריך ה29.12, הגעתי לתחנת באר שבע בכדי לבקש ממנהל התחנה שם, מר נחמני ימין, לזכות אותנו על הכרטיסים ולחייב אותנו על הנסיעה שאכן ביצענו ברכבת - מנתניה לתל אביב. נחמני ימין היה גס, חצוף, בוטה באופן כזה שגובל כאלים וברברי. לאחר מסע שכנועים מצידי לטפל לי בבקשה ולא לשלוח אותי לתחנת תל אביב (למה אני אמור להתטרטר עד לתל אביב בכדי שיטפלו בי לאחר שאתם עשיתם טעות באתר ואחרי כן בשירות בתחנות בהן עברתי?). הוא לא הסכים לזכות אותי על הכרטיסים ששילמתי עבורם ולחייב אותי בנסיעה שהייתה לנו מנתניה לתל אביב, אל! א באופן שרירותי החליט לזכות אותי בכרטיסי נסיעה מתל אביב לבאר שבע. אני בתור סטודנט שנוסע ברכבות הישירות של באר-שבע נתניה לא יכול להיעזר בכרטיסים הללו, ולכן ביקשתי ממנו לזכות אותי על הכרטיסים ולחייב אותי רק עבור הנסיעה מנתניה לתל אביב, ואני כבר אקנה כרטיסים חדשים הלוך ושוב מבאר שבע לנתניה. כאשר הוא סירב (ממש לא ברור מדוע) ביקשתי ממנו את הכרטיסים שנתתי לו בחזרה והתכוונתי ללכת מאוכזב מהשירות, היחס וההתנהגות הבוטים. הגדיל לעשות אדון נחמני ימין כאשר זרק עליי(!!!) את הכרטיסים וצעק לי "סע, סע, תעוף מפה"! לא ייאמן שמנהל תחנה בישראל מרשה לעצמו להתנהג כך עם הלקוחות. אני אינני טיפוס טרחן ואינני מבקש דברים שאינם מגיעים לי. אני נמנע ממריבות וויכוחים באופן כללי. יצאתי מזועזע מהתנהגות "המנהל" של התחנה, ואני בהחלט מתכוון להמשיך ולפנות לכל גורמי התלונה הרלוונטיים בכדי שיטפלו בהתנהגות שלו כלפיי... לא הגיוני שיחס מנהלי התחנות ברכבת ישראל יהיה מבזה כל כך בישראל של 2013!
עלבון סוג הנזק :
התנצלות + זיכוי על הנסיעות שלא ביצענו פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה