פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מספר הרב קו שלי הוא 0041892195 . אתמול נכנסתי לרכבת מרכז בערך בשעה 16:50 כאשר התברר שהרכבת כבר יצאה בשעה 16:48 במקום בשעתה 16:53 . היינו המון אנשים עם עוגמת נפש . נאמר לנו על ידי הפקח לעלות לרכבת למודיעין ומעקבים את הרכבת של בית שמש שיצאה מוקדם בהגנה . אולם כאשר הגענו לשם התברר ששקרו עלינו ואמרו שזה הוראה מהפיקוד בחייפה . לאור זאת הגעתי הביתה רק בשעה 19:00 .
לא מספיק זאת אלא שקבלתי מהמנהל בבית שמש אישור לשני כרטיסים לזיכוי . כאשר הגעתי בבוקר 31:03 לרכבת מרכז נגשתי לפקידה בשם סבטלנה לקבל את הכרטיסים ברם היא עכבה אותי כ 10 דקות בדקה וממש נתנה לי תחושה שאני משקר אף על פי שהמנהל תחנה בבית שמש חתם על אישור לאחר שבדק את הכניסות והיציאות ואת מספר הכרטיס שלי לאחר מכן חתם על האישור לקבל שני כרטיסים. שאלתי אותה מדוע היא מחזיקה ממני שקרן , הרגשתי לא נעים . תשובתה ברמקול (שכל לקחות רכבת ישראל שומעים )שאני חוצפן . שירות הלקוחות של רכבת ישראל מאוד גרוע ברכבת מרכז וזאת לא פעם ראשונה שאני נתקל בדיבור לא יפה ללקוחות. יש לציין שבתחנת בית שמש שירות הלקוחות של כל המנהלים והפקידות מקסים .

מבקש לטפל בחומרה בכל הנ"ל ולקבל תשובות כיצד טופלו הבעיות .
א. של הפיקוד שמשקר ללקוחות .
ב. שירות הלקוחות הגרוע בתחנת רכבת מרכז ת"א .
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה