כרטיס לא תקין |
נושא התלונה: |
מוסקוביץ אריאל |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תחנת חוף הכרמל |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש יולי קניתי כרטיס חופשי חודשי, הכרטיס (למרות ששמרתי עליו והוא במצב מצויין) התקלקל לאחר מספר ימים ולא עבר במסוף המגנטי. ביקשתי שיליפו לי אותו, כי בסך הכל התשלום הוא על הזכות לנסוע החודש ברכבת, אבל ניתקלי בסירוב.
טוב.. לא נורא, אז אני צריך כל פעם לחפש את עובד הרכבת בתחנה שיפתח לי את הכניסה מהצד, יום אחד הגעתי לתחנת חוף הכרמל וביקתי להיכנס, ועובד הרכבת ייבש אותי כמה דקות, לאחר שביקשתי שוב הוא סינן לעברי "מה אני עובד אצלך" ושלח אותי למישהו אחר. זה באופן כללי היחס שאני מקבל מעובדי הרכבת: אפתיות, חוסר איכפתיות וזלזול.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לרענן את נוהלי השירות ברכבת, גם אם כולם מאותה משפח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|