פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בנוסעי הרכבת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון אחרי הצהריים לקחתי את החניכה שלי (בפר"ח) לנסיעה ברכבת לרגל סיום החונכות שלנו. מעולם היא לא נסעה ברכבת והחוויה הייתה אמורה להיות נעימה עבורה מה שהביא לעוגמת נפש.
החניכה שלי,צעירה שמתקשה בהליכה עקב דלקת פרקים רצינית ואני חיכינו לרכבת במטרה להגיע לראשון לציון. מנהל התחנה (דרום ת"א) הסביר לנו שעדיף לנו לא לחכות ולהחליף רכבות בלוד. בכל זאת העדפתי לחכות. לאחר כחצי שעה הגיעה הרכבת. לפני שהיא הגיעה אמרו בתחנה שבעקבותיה תגיע רכבת שנמצאת באיחור לב"ש. חלקה האחורי של הרכבת שלנו היה מלפנינו בהרבה, ונאלצנו ללכת מהר לכיוון הרכבת שלא "תברח" לנו. הלכתי הכי מהר שאני יכולה בהתחשב בחניכה שלי, שמתקשה מאוד ללכת, ותוך שניות ספורות, אפילו לא דקה הגענו... רק שאז העובד ברכבת סימן לנו תנועת שלילה בנוסח "מאוחר מדי" וסגר את הדלת למרות שבקלות יכל לתת לנו לעלות. ניגשתי נסערת למנהל התחנה ואמרתי לו שכרגע פספסתי שלא באשמתי רכבת שחיכיתי לה חצי שעה אם לא יותר. ברוב חוצפתו בתגובה הוא אמר לי "זרזתי אותך, ראיתי שאת הולכת לאט כאילו את על שפת הים". תהיתי איך אנשים מבוגרים היו מגיעים לרכבת הזו בזמן ולמי בכלל אכפת! הוא אמר "גם ככה אנחנו באיחור". מה זה ענייני אם הם באיחור או לא? זו אשמתי? הרי הוא ראה שהיא אינה מסוגלת לרוץ, בקושי ללכת מהר. והוא עוד תולה בקצב הליכתנו את האשמה, כשהרכבת לא עמדה אפילו דקה.
תודה על חוויה ראשונה נעימה לחניכתי שלוקה בפיגור שכלי וכל פעם לומדת שלאף אחד לא אכפת.
ו סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה