תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות ואי סדר ומקצועיות גדול בעבודה! נושא התלונה:
סלאדין בליג שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
Incredible Group כתובת:
מודיעין מרכז סניף חברה:
ביום רביעי שעבר, נסעתי בבוקר ברכבת ישראל מתחנת עכו לתחנת תל אביב השלום. נסעתי עם תיק גב ומזוודה, וכשירדתי בתל אביב השלום שמתי לב ששכחתי את המזוודה ברכבת.
ישירות התחלתי להתקשר למחלק אבידות של הרכבת. בהתחלה לא היה מענה, פעם משמיעים הקלטה שמבקשת להגיד את השם ומספר הטלפון כדי שיחזרו אלי ופעם זה מצלצל ואפח״ד לא עונה פשוט.
ומכיוון שהייתי בסדנה בתל אביב, החלטתי בסוף לשים הודעה וזהו.
שמתי הודעה בשעות הבוקר בסביבות 10-11 בבוקר.
חזרו אלי ב15:00!!!
ביררתי עם המזכירה שם, סברתי לה מה קרה, ואז היא אמרה לי שהמזווה נמצאת בתחנת רכבת מודיעין מרכז. שאלתי אותה אם אני יכול לבוא לקחת את המזוודה אחרי 21:00 (אחרי שאני מסיים את הסדנה), היא התקשרה למנהל התחנה שם בזמן שהייתי איתה על הקו וסכמנו שאני מגיע בסביבות 22:00 כדי לקחת את המזוודה (כי הוא טען שעובדים שם עד 22:30).
לפני שתגמר הסדנה יצאתי כדי להספיק להגיע לרכבת שמגיעה למודיעין מרכז. שלמתי 24 ש״ח עבור הלוך חזור, 45 דק׳ ברכבת, הגעתי ב22:10 למודיעין מרכז ביום רביעי ה 20.8.14.
מצאתי שם בחור שאמרו לי שהוא אחראי המשמרת או מנהל התחנה. הסברתי לו שבאתי לקחת את המזוודה, ואז הוא שואל אותי: ״איזה מזוודה?!״
אמרתי לו שסכמנו והכל, ואז הוא עונה לי: ״לא ידוע לי על שום מזוודה, תחזור מחר!!!!!״.
עכשיו, אני בכלל גר בצפון!! ואני סכמתי איתם לפני. חפשנו קצת מאחורי המשרד ולא מצאנו. בקשתי ממנו לצור קשר עם מנהל התחנה שהיה לפניו או מישהו שיכול לעזור לנו, ואז הוא אמר ש״אין עם מי לדבר כרגע, תחזור מחר״. והוא הוסיף ש״סביר להניח שהחזירו אותה למחלק אבידות שנמצאת בתל אביב מרכז״.
לא היה לו אכפת שאני גר בצפון, הוא פשוט ישב במשרד ואני חכיתי עד 11:22 כדי לעלאת לרכבת חזרה לתל אביב, לשון לילה שם, לשלם 350 ש״ח על לילה, + מונית כדי להגיע למלון, והגעתי ב1:00 לפנות בוקר למלון כדי להתעורר ב 8:00 ולדבר עם מחלקת אבידות.
התעוררתי בבוקר וב8:05 התקשרתי למחלקת אבידות, כמובן שלא ענו בהתחלה, אחרי כמה נסיונות הם ענו (נראה לי שענתה אותה בחורה שדברתי איתה קודם).
הסברתי לה מה קרה, ואז היא באדישות עונה לי: ״אני בסך הכל מזכירה אין לי מושג!״
אחרי שהתעצבנתי היא אמרה לי שהמזוודה ״עדיין״ נמצאת במודיעין מרכז!!!!!!!!
ואז שוב נסעתי למודיעין מרכז, שוב שלמתי על אוטובוסים, חכיתי לרכבת עוד כחצי שעה, עוד 45 דק׳ ברכבת למודיעין מרכז, עוד 24 ש״ח הלוך חזור.
הגעתי לשם בבוקר, מצאתי שם מנהל התחנה, נכנסתי אליו למשרד, הוא היה בשיחת טלפון שבכלל לא קשורה לעבודה, עניינים אישיים, אחרי 5 דק׳ שעמדתי שם הוא התייחס אלי ושאל אותי על מה אני צריך.
הסברתי לו שבאתי לקחת את המזוודה. ואז הוא פשוט הלך והביא לי אותה!!!!!
שאלתי אותו מה קרה למה לא נתנו לי אותה אתמול, הוא התחיל לגמגם ולא ידע מה לענות, טען שהוא לא יודע מי המנהל שהיה בלילה שלפני, ואז במהלך השיחה בנינו אמר לי ש: ״דווקא המנהל שהיה אתמול הוא נשאר עד 23:00 ואפילו התקשר אלי ב23:00 ושאל אותי על משהו!!!!!״ (אותו בחור שטען ש״אין עם מי לדבר״, ואני מזכיר שהרכבת שלי היתה ב 23:22, כלומר ב23:00 הייתי שם!!! והבחור יכל לשאול אותו על המזוודה, אבל לא עשה, מיותר כנראה!)
בקיצור, זה חוסר אחריות! מה״מזכירה״ שלא העבירה את המידע נכון כנראה, ממנהל התחנה שהיה ביום שלפני שלא העביר את המשמרת כמו שצריך למנהל שבא אחריו, וכמובן מהבחור שפגשתי בלילה וכנראה לא טרח לחפש כמו שצריך או לשאול את מי שהיה לפניו.
כל הסיפור הזה עלה לי ב-כסף משהו כמו 500 ש״ח (נסיעות ומלון וכו׳), ושלא נדבר על הזמן שזה מעל 12 שעות מיותרות מחיי. ונאלצתי לבטל כמובן הרבה דברים שהייתי צריך לעשות בעקבות הלינה שלי בתל אביב.
תודה לרכבת ישראל, כל הכבוד לכם.