פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תשובה מהנהלת רכבת ישראל נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי לרכוש כרטיס שמור לנסיעה מחיפה לנמל תעופה בן גוריון.
נאמר לי שאין מקומות שמורים מאחר והם נשמרים לחיילים. אני בת 78 וכאשר אני נוסעת לנמל התעופה יש לאפשר לי, כמו לגימלאים אחרים, לרכוש כרטיס שמור.
בסופו של דבר "ריחם" עלי מנהל התחנה בבת גלים ונתן לי מקום שמור.
הייתי בחליפת מכתבים ארוכה וטלפנתי פעמים רבות ולמרות שהבעיחו לי תשובה, עד היום לא נעניתי. המעניין ביותר שבקרון השמור ישבו כחמישה אנשים לא חיילים
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובה שהובטחה ולא קוימה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה