פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כריזה שגויה של תחנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני חיילת חיפאית שמשרתת בחיפה. נשלחתי היום לדיון בת״א אליו הייתי אמורה להגיע בשעה 09:30. עליתי על רכבת של השעה 7:39 מבת גלים שמגיעה להגנה בשעה 8:44.
במשך כל הנסיעה, דבר שאותו גיליתי בדיעבעד, הכרוז האוטומטי של הרכבת איחר בתחנות. כשהיינו בשלום נאמר שאנחנו בת״א מרכז, כשהיינו בהגנה נאמר שאנחנו בשלום, וכאשר הרכבת כבר יצאה מת״א ההגנה - נאמר שהתחנה הבאה היא ההגנה. אני, שלא מכירה את ת״א ולא נוסעת הרבה ברכבות מסתמכת אך ורק על הכרוז על מנת לדעת מתי הרכבת הגיעה לתחנה שבה עליי לרדת. מובן לי שהכרוז הוא אוטומטי ועלולות לקרות טעויות. אך מן הראוי שלפחות אחד העובדים ברכבת ירים את הכרוז ויתקן את השגייה שנאמרה, ואף לא אחד מהעובדים עשה זאת.
נאלצתי לרדת בקריית גת ולקחת רכבת חזרה להגנה. הנזק שנגרם לי- איחור של שעה לפעילות צבאית.
איחור לפעילות צבאית סוג הנזק :
אין פתרון שעולה על דעתי. הייתי שמחה לקחת מונית מקריית גת להגנה על מנת לקצר זמנים, אך מראש ידעתי שאת הסכום למונית אני אשלם בעצמי (משהו כמו 100 שקל) ולא אקבל מענה לכך מרכבת ישראל- וויתרתי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה