פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ובזבוז זמני היקר לשווא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בשנית לאחר שלא קיבלתי מענה לפנייתי הראשונה כבר למעלה מחודשיים.
ב-13.6.16, בשעה 13:05 לערך, הגעתי לתחנת הרכבת בכפר סבא וביקשתי מהקופאית (העונה לשם שירלי אם איני טועה) לרכוש כרטיסים עבור נסיעה חשובה בעוד יומיים.
הסברתי לה שאני מעוניינת בנסיעות הלוך ושוב מתחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת חיפה מרכז השמונה, ואף דאגתי לומר זאת בקצב איטי ולהדגיש את שמות התחנות, וחזרתי יותר מפעם אחת על בקשתי על מנת שלא תטעה.
למרות כל ההשתדלות, הנפיקה לי הקופאית כרטיסים מכפר סבא לחיפה ולא מת"א לחיפה כפי שביקשתי.
הפניתי את תשומת ליבה לטעות, והיא בתגובה התנערה מאחריות והאשימה אותי בטעות.
הייתי המומה ועמדתי על כך שביקשתי כרטיסים מת"א ולא מכפר סבא.
כמובן שביקשתי ממנה לבטל את הכרטיסים השגויים ולהנפיק לי במקומם את הכרטיסים הנכונים.
במקום לנסות לעזור לי לפתור את הבעיה, נתקלתי במה שנראה כניסיון התנערות מצד הקופאית, שאילצה אותי לדובב אותה כדי לקבל תשובות.
בתחילה אמרה לי שאין אפשרות לבטל את הכרטיסים כי צריך למלא טפסים.
ביקשתי שתמלא את הטפסים והיא אמרה שצריך מנהל והוא לא נמצא.
שאלתי איפה הוא, ונעניתי "אם את רוצה תחכי רבע שעה שהוא יבוא". כמו כן, הציעה לי לפנות למנהל בתחנה הבאה אליה עמדתי לסוע (מה שנראה בעיניי כניסיון לנפנף אותי).
כיוון שפחדתי שאתקל בבעיה בביטול הכרטיס בתחנה האחרת, החלטתי להמתין רבע שעה לבואו של המנהל.
כעבור רבע שעה, כאשר המנהל עדיין לא הגיע, שאלתי את הקופאית מה קורה עם המנהל ומתי הוא מגיע.
היא ענתה שזה תלוי מתי הרכבת שלו מגיעה, ולאחר שבדקה אמרה שהוא צריך להיות כאן ב-13:43 - מה שאומר להמתין רבע שעה נוספת ליד הקופה ולפספס את הרכבת לה חיכיתי.
בלית ברירה, בכעס ובתסכול מהזלזול בי, המשכתי להמתין לבואו של המנהל.
בחלוף הזמן, כשהגיעה אותה הרכבת המיוחלת שממנה היה אמור לרדת המנהל, המתנתי שיירדו כל הנוסעים ואז גיליתי שהמנהל לא ירד ממנה.
שוב שאלתי את הקופאית מה קורה, והיא ענתה לי שהיא מתקשרת אליו לבדוק.
לאחר מכן, כאשר אני עומדת כבר 40 דקות ליד הקופה וממתינה (תוך שפספסתי במיוחד רכבת!), הודיעה לי הקופאית בחגיגיות שהמנהל לא עומד להגיע.
קשה להעביר את עוצמת התסכול וחוסר האונים שהרגשתי באותו רגע.
הקופאית לא טרחה להתנצל ולו פעם אחת על כל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן היקר שגרמה לי.
כששאלתי אותה מדוע נתנה לי להמתין ליד הקופה 40 דקות לשווא בגלל טעות שלא אני עשיתי, ענתה בהתנערות שאין מה לעשות, כי המנהל היה צריך לקחת את הילד שלו ולכן הוא לא יגיע.
שאלתי מדוע לא בדקה זאת מראש אך לא קיבלתי ממנה תשובה.
במקום להתנצל על שרשרת הטעויות, הקופאית עברה לטפל בלקוחה אחרת שהגיע לקופה תוך שהיא מתעלמת ממני ומבעייתי (יש לציין שמדובר היה בלקוחה בודדה, וכלל לא היה עומס בקופה).
כאשר ניסיתי לוודא מול הקופאית מספר פעמים שבתחנה הבאה לא יגבו ממני דמי ביטול - ענתה הקופאית "לא" תוך שהיא מגיבה בצחוק מזלזל ומתעלמת מכעסי המוצדק.
כששאלתי אותה איך אני יכולה להיות בטוחה שבתחנה הבאה כן יהיה מנהל, ענתה לי ש"אין דבר כזה שמנהל לא נמצא" (תשובה מצחיקה בהתחשב בעובדה שזה בדיוק מה שקרה באותה תחנה).
עזבתי את התחנה כועסת ומתוסכלת לאחר המתנת חינם של 40 דקות ליד הקופה, פספוס רכבת, אי תיקון הטעות (שנעשתה שלא באשמתי) והתייחסות מזלזלת ללא כל התנצלות.
כאשר הגעתי לתחנה הבאה שלי (בת"א השלום), שוב בזבזתי זמן נוסף בניסיון לתקן את אותה טעות תוך טרטור מהקופה, למנהל, ושוב לקופה (כולל המתנה בתורים בקופה).
המנהל בתחנת ת"א השלום, שהיה מאוד אדיב יש לציין, מילא את טופס הביטול לאחר שהסברתי לו שהכרטיסים הונפקו בגלל טעות של העובדת בתחנת כפ"ס.
ניגתשי עם טופס הביטול לקופה והמתנתי בתור על מנת שיזכו אותי.
תוך כדי ההמתנה שמתי לב שבטופס הביטול סימן המנהל בסיבת הביטול שמדובר בטעות של הלקוח במקום לסמן שמדובר בטעות של הקופאי.
כשהגיע תורי, ביקשתי מהקופאית שתתקן את הטופס כיוון שלא מדובר בטעות שלי וחשוב לי שהם ידעו זאת, אך היא התעקשה שלא לשנות את הטופס בטענה שאז יחשבו שהיא זו שעשתה את הטעות (כי היא זו שמזינה את הזיכוי).
בסופו של דבר היא זיכתה אותי, אך בטופס נשאר הסימון שהטעות היא שלי למרות שלא כך הדבר.

אני מותשת, כועסת ומאוכזבת מההתנהלות המזלזלת כלפיי (בתחנת כפר סבא במיוחד), ואני מבקשת התייחסות ופיצוי הולם על עוגמת הנפש, הטרטור והזמן הרב שבוזבז לי לחינם, מה שעלה לי באיחור לטקס חשוב.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה