החזר כספי על כרטיסים שלא נוצלו |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 13.07.06 נסענו אני ורעייתי לחו"ל קניתי 2 כרטיסי הלוך ושוב מתחנת ק.מוצקין לנתב"ג וחזרה. תאריך החזור היה 16.07.06 . בשל המצב הבטחוני בוטלו נסיעות הרכבת למוצקין ונאלצנו לקחת מונית מנתב"ג למוצקין.
פניתי לפני מספר ימים לרכבת ישראל ע"מ לברר היכן אוכל להמיר את 2 חצאי הכרטיס שלא נוצלו בכסף, לתדהמתי התשובה שקיבלתי היתה שאין הם נוהגים להחזיר כסף ושאוכל לממש את הכרטיסים שנותרו אצלי בכל עת.
לא דרשתי פיצוי, דרשתי רק את כספי חזרה על שירות שרכבת ישראל לא יכלה לספק לי. אינני נוהג לנסוע תכופות ברכבת ולכן אינני מבין מדוע אני הוא זה שצריך להשאר תקוע עם 2 כרטיסים לא מנוצלים תקופה כה ארוכה עד אשר תהיה לי הזדמנות לממשם, אם בכלל. כפי שהבנתי מחוות דעת שונות שנכתבו באינטרנט, על ספק שנבצר ממנו לספק שירות כלשהו,חובה עליו להחזיר את הכסף או את המקדמה ללקוח. אינני רואה מה שונה המקרה שלי לשירותים שונים שנותנים ספקים אחרים.
שוב, אינני דורש פיצוי - רק את כספי חזרה על שירות שנבצר מרכבת ישראל לספק לי.
תודה רבה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ע"ס 69.5 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|