פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילות ביחס לנוסעים ואיחורים בילתי פוסקים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי טל פולונסקי מצ"ב מכתב תלונה שנשלח לרכבת ישראל ב3/8 במחשבה שאולי נוכל לשנות משהו וכמובן לא זכה לתגובה מלבד מענה אוטומטי.
מאז שנכתב המכתב הצטרפו עוד דוגמאות ליחס הרע כלפבי נוסעי הרכבת למשל:
ב7/8 מוטי, בן-זוגי קנה כרטיס לרכת הישירה מתל אביב לחיפב במכונב לממכר הכרטיסים . יש לציין שהמכונה לא עודכנה ע"י עובדי הרשות בכך שכבר אין רכבת ישירות לחיפה (עקב המלחמה) וכאשר הוא גילה זאת,הוא פנה לדלפק כדי שיחזירו
לו את ההפרש בין הרכבת הישירה היקרה יותר לרכבת הרגילה, הוא נענה בסירוב.
אני יודעת שזה נשמע קטן ואולי אף קטנוני אבל זה מצטרף למסכת שלמה של טעויות וזלזול בנוסעים לה אנחנו עדים בזמן האחרון.
הזלזול הזה חייב לסיפסק!!
המכתב שנשלח:
שלום רב,

בצער רב אנו כותבים מייל זה.

שמינו טל פולונסקי ומוטי מילס ועד לא מזמן היינו אוהדים נלהבים של שירות הרכבות בישראל

והעדפנו נסיעה ברכבת על נסיעה ברכב או באוטובוס.

לצערנו, בזמן האחרון עובר משהו לא טוב על שרות הרכבות המתבטא באיחורים בלתי פוסקים ואפילו בזילות ביחס לנוסעים עצמם.

מס' דוגמאות:

הרכבת שיצאה היום ה3/8 תחנת השלום לחוף הכרמל הגיעה לחוף הכרמל באיחור של כ-20 דקות

הרכבת שאמורה הייתה לצאת ביום שני ה31/7 מבית יהושע לחוף הכרמל ב7:25 הגיע ב7:40

שבוע שעבר הרכבת שיצאה מנתניה לחוף הכרמל בשני בבוקר עצרה ליותר משעה בבנימינה ללא התנצלות

או מתן הסבר לנוסעים המופתעים (והמעוצבנים, אני חייבת להוסיף...)

לפני כחודש ברכבת מתחנת האוניברסיטה לחוף הכרמל, הודיעו לנוסעים שהרכבת שמגיעה היא ישירה לחיפה,

בעוד יושבי הרכבת התעקשו על כך שהיא פרברית לבנימינה, רק כאשר הרכבת כמעט החלה לנסוע הודיעו במערכת הקריזה על הטעות

לאחר מכן כאשר הגיעה הרכבת לחיפה, הודיעו על כך במערכת הקריזה, כאשר עלינו על הרכבת, הודיעו במערכת הקריזה שמדובר

בטעות וזו רכבת פרברית לבנימינה (מכיוון שהפעם יושבי הרכבת התעקשו על כך שהיא לחיפה, נשארתי עליה). יש לציין שרק אחרי שהרכבת כבר החלה לנסוע, הודיעו שאכן מדובר ברכבת לחיפה. מה שלא עזר לנוסעים שכבר ירדו ממנה מכיוון שחשבו שהיא פרברית לבנימינה.

אנו מבינים שחל שינוי בזמני הרכבות עקב האטת הנסיעה, אך אם האתר לא יעודכן בזמני הנסיעה הנכונים והמעודכנים

אנחנו נמשיך לאחר למבחנים, לעבודה ולפגישות. אני וחבר שלי סטודנטים המחויבים לעמוד בזמנים ועקב כך אנחנו בודקים באתר

את זמני הנסיעה לפני כל נסיעה. האיחורים האלו פוגעים בנו והמשפט "הרכבת איחרה" הפך להיות יותר מדי שגור!!!

אנו לא יודעים מה גורם לכל הבעיות אלו אך בתור "נוסעים מתמידים" שהפכו להיות בזמן האחרון "נוסעים מעוצבנים" אנו מקווים

שתתייחסו לכתוב במייל זה ברצינות הראויה.

בברכה,


בזבוז זמן, עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
עדכון האתר ושינוי היחס אל הנוסעים,פיצוי כספי על עו פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה